Digital Communication Manager

Jméno/Firma
Nadace Karel Komárek Family Foundation
Pracoviště
Evropská 866/71, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
4. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Digital Communication Manager pro Nadaci

Hledáme nadšeného kolegu/kolegyni do našeho komunikačního týmu, který se nebojí vymýšlet, tvořit a posouvat obsah na sociálních sítích na vyšší úroveň. Zajímá Vás, co na sítích funguje, sledujete trendy a máte chuť tvořit obsah? A zároveň rozumíte nejen digitálnímu obsahu a sociálním sítím, ale také víte, jak se buduje značka – co jsou její atributy, jaká jsou její USP a jak je dlouhodobě a konzistentně rozvíjet napříč kanály. Máte zkušenosti s tvorbou a vedením brand awareness kampaní i výkonnostních kampaní v digitálním prostředí a umíte je zasadit do celkové komunikační strategie, na které se budete také podílet (prostřednictvím autentického storytellingu a zviditelňování skutečných příběhů a výsledků projektů)

Co budete dělat?

  • Udávat směr našemu contentově-kreativnímu týmu (externí dodavatelé, tvůrci). Budeš ten/ta, kdo ukazuje cestu a stojí za kreativními koncepty.
  • Rozvíjet naši digitální komunikaci – včetně návrhu strategií na sociální sítě a jejich propojení s marketingovými a brandovými cíli.
  • Tvořit obsahové strategie pro značky nadačních programů a projektů – od nápadu přes prezentaci konceptu až po samotnou exekuci, ve spolupráci s programovými týmy.
  • Plánovat a realizovat brandové i výkonnostní kampaně – včetně briefingu agentury a vyhodnocování dopadu.
  • Tvořit vizuální i textový obsah – psaní postů, příprava moodboardů, storyboardů a ideálně i samotná realizace (točení, focení, střih).
  • Propojovat komunikaci s employer brandingem a interním marketingem – pomůžeš nám ukázat světu, kdo jsme a co umíme.
  • Pracovat s AI nástroji, testovat nové formáty a přicházet s inovativními nápady – které si rádi vyslechneme a zrealizujeme.


Co od Vás očekáváme?

  • Zkušenost s vedením digitálních kampaní napříč kanály – ideálně s přesahem do brand strategie a marketingu.
  • Schopnost budovat značku – znalost principů tvorby brandových identit, práce s tone of voice, dlouhodobě posilovat konzistentní vnímání značky.
  • Prokazatelné výsledky v oblasti sociálních sítí, tvorby obsahu, plánování kampaní a sledování jejich výkonu (např. růst engagementu, dosahu, návštěvnosti nebo konverzí).
  • Znalost práce s Instagramem a Facebookem – co funguje a proč? Výhodou jsou zkušenosti s TikTok, LinkedIn, YouTube nebo Threads.
  • Nebojíte se kamery, foťáku ani střihu (CapCut, Premiere). Zvládnete vytvořit jednoduchou grafiku (např. v Adobe, Canva, Figma)
  • Umíte psát – správně, chytlavě a konzistentně. Vystihnete tone of voice jednotlivých programů a projektů nadace, včetně fundraisingu.
  • Sledujete trendy, algoritmy a novinky ve světě komunikace a marketingu – a umíte je aplikovat do praxe.

Co vám nabízíme:

  • zajímavou, pestrou a smysluplnou práci
  • přátelský a různorodý kolektiv inspirujících kolegů
  • možnost uplatnit a rozvíjet tvůrčí nápady na nově vznikající pozici
  • flexibilní pracovní dobu
  • zázemí moderních nových kanceláří na Bořislavce
  • pracoviště s výbornou dopravní dostupností přímo na stanici Metra A, tram spojení
  • výhodné ceny stravování ve firemní restauraci skupiny KKCG
  • možnost využití firemní fitness centra a spousty kulturních a firemních akcí
  • nástup: ihned nebo dle dohody
  • doba určitá s možností prodloužení na dobu neurčitou


Pokud chcete pracovat pro naši nadaci a svojí prací podpořit smysluplné projekty, těšíme se na setkání!