Digital Communication Manager
O pozici
Pracovní nabídka
Digital Communication Manager pro Nadaci
Hledáme nadšeného kolegu/kolegyni do našeho komunikačního týmu, který se nebojí vymýšlet, tvořit a posouvat obsah na sociálních sítích na vyšší úroveň. Zajímá Vás, co na sítích funguje, sledujete trendy a máte chuť tvořit obsah? A zároveň rozumíte nejen digitálnímu obsahu a sociálním sítím, ale také víte, jak se buduje značka – co jsou její atributy, jaká jsou její USP a jak je dlouhodobě a konzistentně rozvíjet napříč kanály. Máte zkušenosti s tvorbou a vedením brand awareness kampaní i výkonnostních kampaní v digitálním prostředí a umíte je zasadit do celkové komunikační strategie, na které se budete také podílet (prostřednictvím autentického storytellingu a zviditelňování skutečných příběhů a výsledků projektů)
Co budete dělat?
- Udávat směr našemu contentově-kreativnímu týmu (externí dodavatelé, tvůrci). Budeš ten/ta, kdo ukazuje cestu a stojí za kreativními koncepty.
- Rozvíjet naši digitální komunikaci – včetně návrhu strategií na sociální sítě a jejich propojení s marketingovými a brandovými cíli.
- Tvořit obsahové strategie pro značky nadačních programů a projektů – od nápadu přes prezentaci konceptu až po samotnou exekuci, ve spolupráci s programovými týmy.
- Plánovat a realizovat brandové i výkonnostní kampaně – včetně briefingu agentury a vyhodnocování dopadu.
- Tvořit vizuální i textový obsah – psaní postů, příprava moodboardů, storyboardů a ideálně i samotná realizace (točení, focení, střih).
- Propojovat komunikaci s employer brandingem a interním marketingem – pomůžeš nám ukázat světu, kdo jsme a co umíme.
- Pracovat s AI nástroji, testovat nové formáty a přicházet s inovativními nápady – které si rádi vyslechneme a zrealizujeme.
Co od Vás očekáváme?
- Zkušenost s vedením digitálních kampaní napříč kanály – ideálně s přesahem do brand strategie a marketingu.
- Schopnost budovat značku – znalost principů tvorby brandových identit, práce s tone of voice, dlouhodobě posilovat konzistentní vnímání značky.
- Prokazatelné výsledky v oblasti sociálních sítí, tvorby obsahu, plánování kampaní a sledování jejich výkonu (např. růst engagementu, dosahu, návštěvnosti nebo konverzí).
- Znalost práce s Instagramem a Facebookem – co funguje a proč? Výhodou jsou zkušenosti s TikTok, LinkedIn, YouTube nebo Threads.
- Nebojíte se kamery, foťáku ani střihu (CapCut, Premiere). Zvládnete vytvořit jednoduchou grafiku (např. v Adobe, Canva, Figma)
- Umíte psát – správně, chytlavě a konzistentně. Vystihnete tone of voice jednotlivých programů a projektů nadace, včetně fundraisingu.
- Sledujete trendy, algoritmy a novinky ve světě komunikace a marketingu – a umíte je aplikovat do praxe.
Co vám nabízíme:
- zajímavou, pestrou a smysluplnou práci
- přátelský a různorodý kolektiv inspirujících kolegů
- možnost uplatnit a rozvíjet tvůrčí nápady na nově vznikající pozici
- flexibilní pracovní dobu
- zázemí moderních nových kanceláří na Bořislavce
- pracoviště s výbornou dopravní dostupností přímo na stanici Metra A, tram spojení
- výhodné ceny stravování ve firemní restauraci skupiny KKCG
- možnost využití firemní fitness centra a spousty kulturních a firemních akcí
- nástup: ihned nebo dle dohody
- doba určitá s možností prodloužení na dobu neurčitou
Pokud chcete pracovat pro naši nadaci a svojí prací podpořit smysluplné projekty, těšíme se na setkání!