IT Support Specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Naše firma neustále roste a my proto potřebujeme nové kolegy a nové kolegyně.
Aktuálně v rámci technické divize hledáme nové kolegy/ně na pozice
IT Support Specialist
Co Vás čeká na této pozici?
Poskytování technické podpory našim klientům na místě či vzdáleně (ticketovací systém, telefonicky, mailem)
Spolupráce s kolegy v rámci týmů i oddělení, kteří Vám poskytnou pomocnou ruku u úkolů, které překračují Vaše znalosti
Práce s ticketovacím systémem JIRA a dalšími interními systémy
Co děláme a kdo jsme?
Spravujeme pro naše klienty jejich IT infrastrukturu, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.
Instalujeme a upgradujeme u klientů stávající infrastrukturu (vše naplánujeme a pomůžeme zrealizovat).
Staráme se o dostupnost systémů.
Pracujeme s technologiemi renomovaných výrobců - Cisco, HPE, Microsoft, Fortinet, Lenovo aj.
Jsme přátelský tým, kde se můžeme jeden na druhého spolehnout.
V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme.
Vzájemná zástupnost není jen slovo, ale příjemná realita klidné dovolené nebo nerušeného marodění.
Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.
Co nabízíme?
Profesní růst - růst v rámci oddělení či přestupy do jiných týmů v rámci firmy jsou zcela běžné a v rámci rozvoje našich zaměstnanců i žádoucí
Pracovní doba – obvykle PO-PÁ 8:30 – 17.00; přesčasy a pracovní pohotovosti jsou u nás dobrovolné a dobře ohodnocené
Možnost školení a certifikací
V závislosti na pracovních výsledcích a osobním růstu férové ohodnocení Vašeho úsilí (mzda, finanční i nefinanční odměny)
Kvalitní technické vybavení s možností výběru (notebook, mobil)
Balíček zaměstnaneckých výhod
PRÁCE U NÁS VÁS ZAUJALA, ALE JSTE ZKUŠENÝ ADMINISTRÁTOR IT A HLEDÁTE NOVÉ A SLOŽITĚJŠÍ VÝZVY?
PŘIHLAŠTE SE TAKÉ!
POZICE TVOŘÍME NA MÍRU NAPŘÍČ KLIENTY A TECHNOLOGIEMI A ŠIKOVNÝCH RUKOU NEMÁME NIKDY DOSTATEK!
Jaké znalosti či zkušenosti u nás uplatníte?
SŠ vzdělání (nejlépe s IT zaměřením) a nejméně 1 rokem praxe v IT
VŠ vzdělání výhodou
Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office
Alespoň základní znalost IT infrastruktury (servery, sítě)
Zkušenosti s podporou uživatelů (denní komunikace, HelpDeskový nástroj pro evidenci požadavků)
Samostatnost a komunikativnost, vlastní iniciativu
Spolehlivost, zodpovědnost a týmového ducha
Komunikativní znalost angličtiny - angličtinu si u nás vylepšíte na hodinách s rodilou mluvčí
(..a pokud byste se raději učili třeba japonsky, čeká na vás jazykový příspěvek)
Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti
Řidičský průkaz - výhodou (máme také pozice, na kterých se bez řidičáku obejdete)
Máte-li chuť se stát součástí našeho týmu, prosíme zašlete nám Váš ŽIVOTOPIS V ČESKÉM JAZYCE (podmínkou) prostřednictvím odpovědního formuláře.