Osobní asistent/ka ředitele pro e-shop (od 40.000 Kč)
O pozici
V Mi-band tvoříme jedinečné řemínky a náramky pro chytré hodinky. Začínali jsme v roce 2020 s potiskem, ale dnes si celý proces řídíme sami – od návrhu až po výrobu. Neustále rosteme, inovujeme a práce se hromadí. Proto hledáme spolehlivého a organizačně zdatného člověka, který nám pomůže s administrativou i běžným chodem firmy.
Oceníme někoho, kdo se nebojí přiložit ruku k dílu, ať už jde o organizaci kanceláře, objednání občerstvení nebo udržení pořádku v pracovním prostředí. Pokud vás nabídka zaujala, zašlete životopis na hr@mi-band.cz .
Co vás u nás čeká?
Administrativní podpora ředitele – správa dokumentů, účtenek a důležitých materiálů
Organizace schůzek a správa kalendáře
Zajištění organizace a chodu kanceláře
Koordinace objednávek a provozních potřeb
Komunikace s partnery ze zahraničí
Občasné pochůzky a nákupy dle potřeby
Práce na PC, správa emailů a dokumentů
Bez čeho se neobejdete?
Skvělé organizační schopnosti a samostatnost
Odolnost vůči stresu a schopnost multitaskingu
Pokročilá znalost angličtiny (min. B2) – budete komunikovat ústně i písemně s našimi partnery ze zahraničí
Pokročilá znalost práce na PC (převážně využíváme systémy ios)
Řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme?
Ohodnocení od 40.000 Kč hrubého
Stravenkový paušál
4 týdny dovolené
Pracovní mobil a počítač
V případě potřeby i služební auto
Práci on-site v Ústí nad Labem + občasná práce z domova
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám své CV na hr@mi-band.cz a přidejte se k našemu týmu!