Administrativní podpora servisního oddělení
Veskom, spol. s r.o.
Dolnoměcholupská 522/12a, Praha
Zkrácený
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
8. 7. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost Veskom je předním českým dodavatelem komplexních služeb v oblasti stlačeného vzduchu, vytápění a průmyslového chlazení.
Do našeho servisního oddělení (kompresory) hledáme pečlivou posilu do týmu – někoho, kdo zvládne zpracovat faktury a další administrativu. Pozice je zástup za maminku po dobu její mateřské i rodičovské.
Co Vás u nás čeká?
- Budete administrativní podporou servisního oddělení pro kompresory.
- Budete vystavovat faktury za provedené servisy a zpracovávat došlé faktury.
- Budete pracovat s naším interním systémem Byznys (evidence majektu, editace sortimentu, zápis a ukládání potvrzení objednávek a další).
- Budete připravovat návrhy servisních smluv a provádět registraci strojů v systému dodavatele.
- Budete spolupracovat i s našimi techniky - např. kontrola výkazů činnosti atd.
- Později budete mít na starost i objednávání náhradních dílů, hlídat si podlimity a minima na skladě.
Koho hledáme?
- Člověka s alespoň středoškolským vzděláním, který ví, jak vypadá faktura, jaké jsou její náležitosti a zná pravidla fakturace.
- Pokud už máte zkušenosti na podobné pozici, bude to skvělé! ????
- Komunikativního kolegu/kolegyni, který/á ovládá PC a AJ na základní úrovni
- Proaktivního a pečlivého nadšence, který ví, jak si zorganizovat práci.
- Zaměstnance, který si cení svobody a flexibility, ale umí s tím pracovat.
- A hlavně kolegu a parťáka, který má chuť učit se novým věcem a přijímat výzvy!
Jak to u nás chodí?
- Pracujeme v přátelském a pohodovém prostředí, kde si na formality nepotrpíme. Naopak – jsme tým, který si pomáhá a vzájemně se podporuje.
- Na korporátní pravidla zapomeňte, u nás to jde i bez nich. A že nuda nehrozí, to vám můžeme zaručit! ????
- Děláme práci, která má smysl, a chceme, abyste na ni byli hrdí stejně jako my.
- Jsme parta, která spolu tráví ráda čas – ať už během dne, nebo i mimo práci při různých aktivitách.
- Kdy přijdete a odejdete, je z velké části na vás. A občasný home office není problém.
- Rádi vás podpoříme v dalším vzdělávání, například v angličtině nebo v dalších dovednostech.
- Odpočinete si během 5. týdne benefitního volna a 3 sick days nebo v nějakém fitku díky Multisportce.
- Dvakrát ročně můžete s rodinou nebo přáteli vyrazit do ZOO díky naší firemní kartě.
- A i když nemáme firemní jídelnu, přispějeme vám na obědy formou stravenkového paušálu.
Potřebujeme Vás nejpozději od října, ideálně v průběhu září, aby byl prostor na předání agendy. Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám své CV a motivační dopis přes odpovědní formulář. Děkujeme a těšíme se na Vás! :)