Asistent/ka importu a logistiky

Jméno/Firma
Parket koncept s.r.o.
Pracoviště
Brněnská 3163/38, Hodonín
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte pestrou práci v administrativě?

Asistent/ka importu a logistiky

  • Ovládáte angličtinu slovem i písmem?
  • Cítíte se v oblasti plánování a organizování jako ryba ve vodě?
  • Umíte si v práci určit priority a nenecháte se rozhodit nečekanými situacemi?

Pokud je Vaše odpověď 3x ano, jsme na dobré cestě. Hledáme totiž někoho, kdo se u nás postará o:

  • Každodenní komunikaci v AJ se zahraničními dodavateli a dopravci
  • Pravidelnou komunikaci se zákazníky z ČR a SR
  • Zpracování importních objednávek a faktur v našem systému
  • Zajišťování transportu zboží ze zahraničí
  • Zajištění chodu recepce

Vaším výsledkem práce bude:

  • V požadovaném množství, kvalitě a včas zajištěné zboží pro realizaci zakázek
  • Včas a efektivně dopravené zboží
  • Správně a včas vyřízená pošta, příjemně vyřízené telefonáty, pohoštěné a informované návštěvy

Můžete se těšit na rozmanitou náplň práce v menším kolektivu, kde každý zastává více postů. S námi se rozhodně nudit nebudete!

Co k tomu budete potřebovat?

  • Pečlivost, zdravý rozum a potřebu dotahovat věci do konce
  • Schopnost komunikovat v angličtině na denní bázi
  • Uživatelskou znalost MS Office
  • Řidičský průkaz sk. B, (aktivní řidič)

Co by se Vám mohlo líbit?

  • Samostatnost a prostor pro vlastní iniciativu
  • Příjemné prostředí a moderně vybavené kanceláře
  • Malý kolektiv rodinného typu, kde se všichni známe a držíme za jeden provaz

Chcete se stát součástí naší "rodiny" a mít pod palcem důležitou část našich obchodních vztahů?

Tak nám napiště. Moc se na Vás těšíme.