Sales Manager – Business Development | Automotive & Industry

Jméno/Firma
Logaritma s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
9. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme Logaritma s.r.o., výrobní společnost zaměřená na osvětlovací systémy pro automobilový průmysl. V souvislosti s rozšiřováním našich obchodních aktivit hledáme zkušeného Sales Managera, který se ujme aktivního vyhledávání nových obchodních příležitostí a zároveň se bude podílet na směřování obchodní strategie firmy.

Vaším cílem bude oslovovat nové zákazníky v segmentech automotive, strojírenství a průmyslové výroby, budovat obchodní vztahy a otevírat firmě přístup na nové trhy. Hledáme samostatného, cílevědomého profesionála s jasnou orientací na výsledek, který zvládne řídit celý obchodní proces od identifikace příležitosti až po uzavření spolupráce.

VAŠE KLÍČOVÉ ODPOVĚDNOSTI

  • Aktivní vyhledávání nových zákazníků a tržních příležitostí (B2B)
  • Tvorba a realizace obchodní strategie pro dané segmenty
  • Řízení jednotlivých fází obchodního procesu a udržování aktuální pipeline
  • Sledování vývoje trhu, identifikace trendů a příprava vstupních strategií
  • Vedení obchodních jednání a příprava individuálních nabídek
  • Podpora marketingových aktivit v souladu s obchodní strategií
  • Pravidelný reporting vedení společnosti

CO OČEKÁVÁME

  • Prokazatelné zkušenosti v oblasti B2B obchodu a business developmentu
  • Praxi z prostředí automotive, strojírenství nebo průmyslu
  • Schopnost navrhovat a řídit obchodní strategii
  • Výborné analytické a koncepční myšlení
  • Excelentní vyjednávací a prezentační schopnosti
  • Samostatný, proaktivní přístup a orientace na výsledek
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (min. B2)

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT

  • Samostatnou a strategickou roli s přímým vlivem na růst firmy
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Služební automobil, mobil, notebook
  • Flexibilní pracovní režim
  • Možnost podílet se na rozvoji nových trhů a směřování společnosti