Referent/podatelna Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2607

Nabízím práci
Jméno/Firma
Jobs Contact
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
11. 7. 2025

O pozici

Tajemník Úřadu městské části Brno-Kohoutovice vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, (dále jen zákon) výběrové řízení na obsazení pracovní pozice referent – podatelna.

Místo výkonu práce: Úřad městské části Brno-Kohoutovice, Bašného 36, 623 00 Brno

Náplň práce:

* komplexní zajištění agendy spisové služby ÚMČ

* příjem došlé pošty na ÚMČ, její evidence a rozdělení na odbory ÚMČ

* vedení evidence odeslané pošty ÚMČ a zajištění jejího vypravení a předání České poště

* zajišťování agendy kontaktního místa Czech POINT

* přijímání a vedení evidence materiálů k vyvěšování na informační tabule ÚMČ, organizační koordinace této

* činnosti v rámci ÚMČ

* zodpovědnost za vzhled a obsah úřední desky ÚMČ

* vedení agendy schránek důvěry a zodpovědnost za nakládání s nálezy ze schránek důvěry

Požadavky:

* úplné středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou

* znalost práce na PC, znalost prostředí E-spis vítána

* znalost správy Czech POINT vítána

* praxe ve veřejné správě vítána

Náležitosti písemné přihlášky do výběrového řízení (§6, odst. 3 zákona, viz Příloha č. 1):

* název výběrového řízení

* jméno, příjmení, titul uchazeče

* datum a místo narození

* státní příslušnost

* místo trvalého pobytu

* číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana)

* datum a podpis

* tel. kontakt, e-mailová adresa / ID DS uchazeče

K přihlášce připojit:

* profesní (strukturovaný) životopis

* originál, případně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce

* kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

* souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona

č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů

* případnou žádost o vrácení osobních materiálů a určení formy (obyčejnou listovní zásilkou, doporučeně, osobně)

Uzávěrka přihlášek: 25. 7. 2025 v 10.00 hodin

Nabízíme:

* možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře)

* 5 týdnů dovolené

* 4 dny indispozičního volna (sick days)

* další zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rekreaci i na rekreaci dítěte, ošatné, stravenkový paušál, odměna při životním výročí)

Základní informace:

* pracovní poměr na dobu určitou – zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost)

* plný úvazek – 40hod./týden

* platové podmínky: v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – platová třída 9, platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny předpokládaný termínu nástupu: od 1.9.2025 nebo dle dohody

Další informace:

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!