Supply Planner
Nabízím práci
MIELE,spol. s r.o.
Česká republika
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Doprava , logistika a zásobování
Nabízím práci
15. 7. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Staňte se součástí Miele jako Supply Planner – ovlivněte chod regionálního zásobování!
Hledáme zkušeného a analyticky zaměřeného Supply Plannera, který posílí náš regionální tým zásobovacího řetězce pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Ukrajinu. Na této klíčové pozici budete převádět prodejní forecasty do konkrétních plánů dodávek s cílem zajistit optimální dostupnost produktů na trzích.
Úzce spolupracujete s obchodními a logistickými týmy, abyste zajistili správu zásob, minimalizovali výpadky zboží a zefektivnili procesy dodávek.
Vaše hlavní náplň práce bude:
- Tvorba a údržba plánů zásobování v souladu s prodejními předpověďmi a poptávkou trhu.
- Sledování stavu zásob, dodacích termínů a průběhu objednávek s cílem zajistit dostupnost zboží na skladech a u prodejců.
- Spolupráce s obchodním oddělením a back-office při vyhodnocování trendů, promoakcí a požadavků zákazníků.
- Koordinace s centrálním týmem zásobování při zajištění plynulého zpracování a dodání objednávek.
- Monitorování klíčových ukazatelů výkonnosti (např. míra pokrytí, lead time, cílové stavy zásob, fáze ukončení produktů, slow/non-mover) a realizace nápravných kroků.
- Podpora při sladění plánů mezi poptávkou a dodávkami a řešení rizik v dostupnosti.
- Aktivní zlepšování procesů v oblasti plánování zásob s využitím analytických nástrojů SAP.
- Zajištění připravenosti pro nové produktové kampaně a uvedení produktů na trh.
Jak si představujeme ideálního kandidáta:
- VŠ vzdělání v oblasti logistiky, řízení dodavatelského řetězce, ekonomie nebo příbuzných oborů.
- Minimálně 3 roky praxe v oblasti plánování zásob, ideálně v obchodní nebo distribuční společnosti.
- Zkušenosti se SAP (ECC, APO), zejména v oblasti plánování a správy zásob.
- Dobrá znalost forecastingu, MRP a optimalizace zásob.
- Výborné analytické schopnosti, pokročilá práce s Excelem, znalost SAP reportingu výhodou.
- Schopnost efektivní komunikace napříč týmy a odděleními.
- Důslednost, systematičnost a schopnost zvládat více priorit v dynamickém prostředí.
- Schopnost pracovat napříč funkcemi a ovlivňovat stakeholdery v maticové struktuře.
- Angličtina na úrovni B2/C1 – písemně i ústně.
- Týmový hráč s aktivním a pozitivním přístupem.
Co na oplátku nabízíme my?
- 25 dní dovolené
- Hybridní pracovní režim – 2 dny home office, 3 dny v kanceláři
- Mobilní telefon s firemním tarifem i pro soukromé použití
- Výrazné slevy na naše produkty pro zaměstnance
- Multisport karta nebo SODEXO karta s příspěvkem 630 Kč/měsíc (po zkušební době)
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění (po jednom roce zaměstnání)
- Firemní akce a neformální snídaně na podporu týmového ducha
- Příspěvek na stravování ve výši 123 Kč na den
- Bonus za doporučení nového kolegy
- Volno k narozeninám – jeden placený den volna v měsíci Vašich narozenin