Supply Planner

Nabízím práci
Jméno/Firma
MIELE,spol. s r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
15. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Staňte se součástí Miele jako Supply Planner – ovlivněte chod regionálního zásobování!

Hledáme zkušeného a analyticky zaměřeného Supply Plannera, který posílí náš regionální tým zásobovacího řetězce pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Ukrajinu. Na této klíčové pozici budete převádět prodejní forecasty do konkrétních plánů dodávek s cílem zajistit optimální dostupnost produktů na trzích.

Úzce spolupracujete s obchodními a logistickými týmy, abyste zajistili správu zásob, minimalizovali výpadky zboží a zefektivnili procesy dodávek.

Vaše hlavní náplň práce bude:

  • Tvorba a údržba plánů zásobování v souladu s prodejními předpověďmi a poptávkou trhu.
  • Sledování stavu zásob, dodacích termínů a průběhu objednávek s cílem zajistit dostupnost zboží na skladech a u prodejců.
  • Spolupráce s obchodním oddělením a back-office při vyhodnocování trendů, promoakcí a požadavků zákazníků.
  • Koordinace s centrálním týmem zásobování při zajištění plynulého zpracování a dodání objednávek.
  • Monitorování klíčových ukazatelů výkonnosti (např. míra pokrytí, lead time, cílové stavy zásob, fáze ukončení produktů, slow/non-mover) a realizace nápravných kroků.
  • Podpora při sladění plánů mezi poptávkou a dodávkami a řešení rizik v dostupnosti.
  • Aktivní zlepšování procesů v oblasti plánování zásob s využitím analytických nástrojů SAP.
  • Zajištění připravenosti pro nové produktové kampaně a uvedení produktů na trh.

Jak si představujeme ideálního kandidáta:

  • VŠ vzdělání v oblasti logistiky, řízení dodavatelského řetězce, ekonomie nebo příbuzných oborů.
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti plánování zásob, ideálně v obchodní nebo distribuční společnosti.
  • Zkušenosti se SAP (ECC, APO), zejména v oblasti plánování a správy zásob.
  • Dobrá znalost forecastingu, MRP a optimalizace zásob.
  • Výborné analytické schopnosti, pokročilá práce s Excelem, znalost SAP reportingu výhodou.
  • Schopnost efektivní komunikace napříč týmy a odděleními.
  • Důslednost, systematičnost a schopnost zvládat více priorit v dynamickém prostředí.
  • Schopnost pracovat napříč funkcemi a ovlivňovat stakeholdery v maticové struktuře.
  • Angličtina na úrovni B2/C1 – písemně i ústně.
  • Týmový hráč s aktivním a pozitivním přístupem.

Co na oplátku nabízíme my?

  • 25 dní dovolené
  • Hybridní pracovní režim – 2 dny home office, 3 dny v kanceláři
  • Mobilní telefon s firemním tarifem i pro soukromé použití
  • Výrazné slevy na naše produkty pro zaměstnance
  • Multisport karta nebo SODEXO karta s příspěvkem 630 Kč/měsíc (po zkušební době)
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění (po jednom roce zaměstnání)
  • Firemní akce a neformální snídaně na podporu týmového ducha
  • Příspěvek na stravování ve výši 123 Kč na den
  • Bonus za doporučení nového kolegy
  • Volno k narozeninám – jeden placený den volna v měsíci Vašich narozenin