Office manažerka
O pozici
Pracovní nabídka
Do soukromé bilingvní (česko-anglické) základní školy hledáme office manažerku. Náplní práce je především příprava smluv pro nové žáky a úprava stávajících smluv ve spolupráci s právním oddělením; podpora účetního oddělení a vystavování faktur; komunikace s rodiči, kolegy a dětmi v českém i anglickém jazyce. Dále administrativní i operativní práce v souvislosti s dokumentací dětí, vyzvedáváním dětí; objednávky a nákup zboží a materiálu; zajištění školení zaměstnanců; komunikace se zájemci o studium; podpora celého týmu a vedení školy; příprava podkladů pro mzdovou agendu; provozní záležitosti školy; vytváření školních dokumentů; zajištění ISIC karet; koordinace práce v kuchyni a úklidových prací; práce se školním systémem EduPage, včetně agendy stravy; podpora týmu školních uniforem atd.
Co se od Vás očekává: znalost AJ minimálně B1, velmi dobrá znalost práce s PC, pracovitost, určitá míra flexibility, morální bezúhonnost, trpělivost asertivita, komunikativnost
Co Vám můžeme nabídnout: práce v přátelském kolektivu, při dlouhodobém a dobrém pracovním vztahu nadstandardní množství dovolené, Multisport karta, 3 sick days, motivačně vzrůstající finanční ohodnocení