Consultant/ Analyst
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme prozákaznicky orientovaného člověka s technickým přesahem, který nám pomůže dodat ta nejlepší řešení pro našeho klíčového klienta – eBay. Budeš součástí týmu, který stojí mezi byznysem a IT a pomáhá nastavovat efektivní digitální procesy ve velké mezinárodní organizaci.
CO BUDEŠ MÍT NA STAROST?
- Komunikace se stakeholdery napříč týmy eBay – zjišťování potřeb a návrh vhodného řešení; angličtina je u nás každodenní realitou (Austrálie, USA, EU).
- Práce s DAM nástrojem Bynder – konfigurace, API integrace, testování a podpora platformy pro správu digitálního obsahu.
- Analýza procesů a systémů – příprava zadání, návrhy vylepšení, práce s technickou dokumentací.
- Administrace nástrojů jako Monday.com, Jira nebo Airtable – konfigurace a integrace prostředí, automatizace a zjednodušování práce ostatních.
- Testování a ověřování změn – návrh testovacích scénářů a řešení bugů.
- Podpora týmu – například při čištění backlogu, správě ticketů nebo návrhu vnitrofiremních zlepšováků.
Práce je ideální pro člověka, co nemá rád stereotyp - potkáš se s klienty ze všech koutů světa, vyzkoušíš si spoustu zajímavých úkolů, pracovat budeš s různými systémy, rutina ti tedy nehrozí!
KOHO HLEDÁME?
Hledáme zejména zodpovědného, proaktivního člověka s analytickým myšlením, prozákaznickým přístupem a alespoň lehkým IT backgroundem (nemusíš umět kódit, ale v práci ti hodně pomůže, když se budeš v technických věcech orientovat). Bez skvělé angličtiny (B2-C1) se neobejdeš.
Co se ti bude taky hodit?
- praktická znalost ticketovacích nástrojů
- předchozí zkušennost s rozvojem/konfigurací aplikace
- schopnost interpretace zákaznických dat dle vstupních požadavků
- základy programování/scriptování
Pokud máš zkušenosti se systémovou administrací nebo IT analýzou, na nic nečekej a ozvi se! :-)
LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE:
- Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
- Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
- Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti, novinky z projektů či konferencí sdílíme napříč firmou, přednášíme na MeetUpech, natáčíme podcasty a nebojíme se ani psát články.
- Sdílet své koníčky a objevovat nové – standardně pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
- Být v kontaktu se zákazníkem - 2x týdně chodíme do pěkných kanceláří eBay nebo MoroSystems a pak třeba na pivko s kolegy.
JAKÉ JE TO V PRAŽSKÉ KANCELÁŘI?
- Pracovat v Karlíně má spoustu výhod. Kancelář pár kroků od zastávky metra, meníčka z Asie, Indie, vege nebo česká klasika. Vše na dosah.
- Kancelář jsme přetvořili z krásného mezonetového bytu s parádním výhledem. Máme tu tři terasy, gril, čerstvé ovoce, skvělou kávu a klid na práci.
- Pražská kancelář je ze všech tří nejmenší. To znamená opravdu "rodinnou" atmosféru.
- Těšit se můžeš na talentované, kreativní a vtipné kolegy. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.