ASISTENT/KA VEDENÍ
O pozici
Do zaběhlé rodinné firmy s více než 30letou tradicí přijmeme asistenta/ku vedení. Budete mít na starost chod kanceláře, různorodou práci v různých oblastech firmy.
Náplň práce v naší firmě:
· Vyřizování administrativní agendy společnosti
· Přejímání, evidence a třídění přijaté a odeslané pošty
· Zajišťování skenováním kopírování potřebných dokumentů
· Pochůzky po úřadech, poště
· Organizace schůzek, porad, školení, večírků a dalších firemních akcí
· Správa docházky a evidence zaměstnanců
· Zvládání plnění ad-hoc úkolů zadaných vedením firmy a ostatních útvarů
· Péče o zasedací místnost a kuchyňku, zajišťování občerstvení pro návštěvy, porady, jednání
Co musíte znát, mít a umět?
· Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
· Znalost českého jazyka – slovem i písmem
· Časová flexibilita
· Organizační dovednosti
· Příjemné vystupování
· Samostatnost, svědomitost, pečlivost
· Ochota učit se novým věcem
· Praxe na obdobném místě výhodou ne však podmínkou
Co Vám nabízíme:
· Zajímavou a velmi různorodou práci – úzká spolupráce s vedením a finančním úsekem ve firmě
· Podpora osobního růstu, stabilní pracovní zázemí, seberealizace
· práce na HPP – pracovní doba 7:30-16:00
· 5 týdnů dovolené
· Stravenky v hodnotě 100 Kč/den
· Penzijní připojištění
· Firemní akce (školení, večírek)
· Práce v dynamicky rozvíjející se společnosti