HLAVNÍ ÚČETNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ pro Brno
O pozici
Společnost MAXPROGRES, s.r.o. vypisuje výběrové řízení na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ A MZDOVÁ ÚČETNÍ pro Brno
POPIS ČINNOSTI HLAVNÍ ÚČETNÍ
Hlavní účetní zajišťuje kompletní vedení účetnictví v souladu s právními předpisy a standarty. To zahrnuje kontrolu správnosti účetních operací a přípravu účetních závěrek.
Eviduje a zpracovává různé účetní doklady dle popisu práce. Zodpovídá za správnost a úplnost těchto dokladů.
Zodpovídá za veškeré činnosti spojené s interním a externím výkaznictvím, včetně příprav podkladů pro audit a reportování vrcholového managementu.
Organizuje a koordinuje činnosti v účetním oddělení, včetně vedení týmu účetních a zajištění jejich správné práce.
Koordinuje a spolupracuje s externími subjekty, jako jsou daňový poradci, auditoři a finanční úřady.
Zpracování přiznání k DPPO včetně výkazů a přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení.
Hlavní účetní se zabývá složitějšími účetními operacemi a problémovými situacemi, které vyžadují odborné znalosti.
Zodpovídá ze vedení účetnictví společnosti a přípravu účetních závěrek všech společností, které účtuje účetní oddělení.
Zajišťuje správnost a transparentnost účetních operací a přispívá k celkovému finančnímu zdraví společnosti.
POPIS ČINNOSTI MZDOVÉ ÚČETNÍ
Zpracování mezd společnosti ve výplatním termínu včetně zaúčtování účetního dokladu, zpracování platebního příkazu pro úhradu do banky v souladu s platnými zákony a předpisy.
Kontrola docházky, výkazu práce a zpracování podkladu pro výdej a zaúčtování paušálu na stravné.
Shromažďování a zadávání podkladů pro zpracování mezd (neschopenky, dovolené a ostatní nepřítomnosti, odměny, srážky z mezd, exekuce, náhrady škod apod.).
Přihlašování a odhlašování zaměstnanců - sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.
Vystavování potvrzení o příjmech a zaměstnání dle požadavků zaměstnanců.
Zpracování ročního zúčtování mezd v souladu s platnými zákony a předpisy.
Zpracování platebního příkazu do banky v souladu s platnými zákony a předpisy.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
pečlivost a schopnost vést tým
odbornost
spolehlivost
komunikační schopnosti
mít analytické myšlení
POŽADUJEME
středoškolské vzdělání ekonomického směru
praxe na pozici účetní min. 3-5 let
znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů
dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel na úrovni kontingenční tabulky)
znalost zpracování mezd a cestovních náhrad
AJ - základní
bezúhonnost
VÝHODOU
vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
znalost programu SAP, POHODA, TAX, LH21, mzdový systém NUGGET
řidičské oprávnění sk. B
NABÍZÍME
hlavní pracovní poměr dobu neurčitou v české stabilní společnosti
nástup dohodou
možnost kariérního růstu
pracoviště v Brně, kvalitní technické moderní zázemí pobočky společnosti, intenzivní péči během zkušební doby
zajímavé mzdové podmínky odpovídající náročnosti práce a rozvoji pracovníka, mimořádné odměny za dobře odvedenou práci
benefity:
- zapracování kvalifikovanými odborníky s dlouholetou praxí,
- dodatečná dovolená,
- odborné vzdělávání,
- firemní kurzy Anglického jazyka přímo na pracovišti,
- firemní sleva od dealera při nákupu soukromého vozidla pro zaměstnance společnosti,
- příspěvek na penzijní připojištění dle délky působení ve firmě,
- stravenkový paušál v hodnotě 123 Kč/směna,
- SIM-karta a zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny,
- služební mobil k soukromým účelům,
- nápoje zdarma,
- slevy na firemní produkty a služby
- aj.
Neváhejte, pošlete nám svůj životopis a volejte: personalista@maxprogres.cz, 724 352 322.
Budeme se těšit na osobní schůzku a spolupráci
Kontakt:
MAXPROGRES, s.r.o.
personalista@maxprogres.cz
Mobil: 724 352 322
Traťová 574 / 1
619 00 Brno
Česká republika
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Pokud Vás nebudeme kontaktovat, dali jsme přednost jinému uchazeči, který splňoval lépe požadavky výběrového řízení.
Společnost MAXPROGRES, s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.