PORADCE V KANCELÁŘI PŘEDSEDY ÚŘADU

Nabízím práci
Jméno/Firma
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Pracoviště
třída Kpt. Jaroše 1926/7, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Státní zaměstnanci
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

PORADCE V KANCELÁŘI PŘEDSEDY ÚŘADU

Chcete být součástí týmu nejužšího vedení Úřadu?

Láká Vás organizování úkolů spojených s činností pana předsedy a místopředsedů?

Máte reprezentativní vystupování a bezchybný písemný projev?

 

Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!

 

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže hledá do Kanceláře předsedy Úřadu uchazeče/uchazečku s právním vzděláním, kdy výhodou je praxe ve státní správě.

Co u nás budete dělat?

  • koordinovat, organizovat a realizovat úkoly související se zabezpečením všech činností spojených s výkonem funkce předsedy, místopředsedů Úřadu a ředitele Kanceláře předsedy Úřadu,
  • vést agendy řízení kvality, krizového řízení, řízení rizik,
  • spolupodílet se na tvorbě zákonných úprav s nejširšími dopady na právní poměry České republiky nebo jejich posuzování v rámci legislativní činnosti,
  • spolupracovat na metodických doporučeních Úřadu a návrzích na zveřejňování informací o činnosti Úřadu v hromadných sdělovacích prostředcích,
  • navrhovat opatření přispívající ke zkvalitnění činnosti Úřadu, tvořit personální koncepci,
  • ve spolupráci s garanty věcné správnosti odpovídat za kompletnost a včasnost předkládaných materiálů určených k jednání předsedy Úřadu,
  • podílet se na vnitřní kontrolní činnosti v rámci Úřadu.

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu s právním zaměřením,
  • znalosti správního práva, zákoníku práce a státní služby, finančního (rozpočtového) práva,
  • aktivní zájem o problematiku hospodářské soutěže, zadávání veřejných zakázek,
  • orientaci v MS Office 2021 a novější, v prostředí Windows 10 a novější, a ASPI,
  • výborné komunikační, prezentační a argumentační dovednosti,
  • jste osoba flexibilní, samostatná, pečlivá a spolehlivá.

Co Vám nabízíme?

  • práci v přátelském kolektivu v Kanceláři předsedy Úřadu,
  • moderní pracovní prostředí v centru Brna,
  • finanční ohodnocení - 15. platová třída (plat 41 220 Kč až 60 420 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
  • příspěvky z FKSP (na stravování, rekreaci, sport, kulturu, životní a pracovní výročí),
  • aktivní podporu odborného vzdělávání,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
  • po zapracování možnost práce z domova (v rozsahu 6 dní v měsíci nebo dle potřeby),
  • pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
  • garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.

Další informace:

  • pracovní poměr je stanoven na dobu určitou na 1 rok (zástup za nepřítomnost) s možností dalšího prodloužení,
  • zkušební doba je v délce 6 měsíců s odkazem na § 178 odst. 3 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě,
  • nástup podle dohody.

Odpovídejte prosím životopisem spolu s motivačním dopisem.