Referent/ka - ekonomického oddělení - Brno
O pozici
SVT DE
Pracovní náplň:
Příprava a kontrola přijatých faktur – doplnění potřebných podkladů, kompletace s dodacími listy, kontrola základních náležitostí daňových dokladů.
Evidence daňových dokladů v archivačním systému – vkládání do systému, kontrola správnosti a doplnění chybějících položek u automaticky vytěžených faktur, kontrola příloh, nastavování schvalovacích cest.
Evidence reklamačních protokolů v archivačním systému.
Pokladna (korunová, valutová) – evidence pohybů, vedení, příprava podkladů pro zaúčtování, zpracování měsíční inventury.
Spolupráce při měsíční a roční účetní závěrce, daňovém auditu.
Podpora jednotlivých oddělení firmy – objednávání kancelářských potřeb, administrativní úkony apod.
Po zapracování možnost jednoduchých účetních operací v systému SAP.
Požadujeme:
Hledáme někoho komunikativního s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má kladný vztah k administrativě a účetnictví.
Důležitá je pro nás také neutuchající potřeba mít vše perfektní, což je klíčové pro práci s čísly a daty.
Kladný vztah k technologiím a otevřenost k novým trendům v účetnictví.
Výhodou je základní znalost účetnictví, ne však podmínkou, rádi zaškolíme.
Nabízíme:
HPP
25 dní dovolené
Stravné - paušál do výplaty
Stabilní zázemí DE fa
Penzijní pojištění
Příjemný kolektiv a vedení
Nástup možný ihned