Referent/ka - ekonomického oddělení - Brno

Nabízím práci
Jméno/Firma
ADSESA Staff CONSULTING, s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 7. 2025

O pozici

SVT DE

Pracovní náplň:

  • Příprava a kontrola přijatých faktur – doplnění potřebných podkladů, kompletace s dodacími listy, kontrola základních náležitostí daňových dokladů.

  • Evidence daňových dokladů v archivačním systému – vkládání do systému, kontrola správnosti a doplnění chybějících položek u automaticky vytěžených faktur, kontrola příloh, nastavování schvalovacích cest.

  • Evidence reklamačních protokolů v archivačním systému.

  • Pokladna (korunová, valutová) – evidence pohybů, vedení, příprava podkladů pro zaúčtování, zpracování měsíční inventury.

  • Spolupráce při měsíční a roční účetní závěrce, daňovém auditu.

  • Podpora jednotlivých oddělení firmy – objednávání kancelářských potřeb, administrativní úkony apod.

  • Po zapracování možnost jednoduchých účetních operací v systému SAP.

Požadujeme:

  • Hledáme někoho komunikativního s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má kladný vztah k administrativě a účetnictví.

  • Důležitá je pro nás také neutuchající potřeba mít vše perfektní, což je klíčové pro práci s čísly a daty.

  • Kladný vztah k technologiím a otevřenost k novým trendům v účetnictví.

  • Výhodou je základní znalost účetnictví, ne však podmínkou, rádi zaškolíme.

Nabízíme:

  • HPP

  • 25 dní dovolené

  • Stravné - paušál do výplaty

  • Stabilní zázemí DE fa

  • Penzijní pojištění

  • Příjemný kolektiv a vedení

  • Nástup možný ihned