Asistent/ka auditora
O pozici
Náplň práce:
Náplní vaší práce bude spolupráce na auditech z různých podnikatelských i nepodnikatelských oborů. V rámci své činnosti budete analyzovat finanční data, připravovat materiály pro ověřování, kontrola účetních dokladů a podkladů klienta, vést spis auditora, připravovat podklady pro zprávu auditor, komunikovat s klienty, spolupracovat na interních projektech apod. Zároveň se od Vás očekávají jednodenní (občas vícedenní) výjezdy za klienty spolu s dalšími kolegy v rámci celé ČR.
Požadavky:
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru se zaměřením na ekonomii, účetnictví, finanční audit nebo podobný obor
Dobrá znalost účetnictví, účetní a daňové legislativy
Schopnost práce s MS Office (zejména Excel, Word), výhodou je i schopnost pracovat s vybranými účetními programy
Schopnost pracovat jako součást týmu, ale zároveň i samostatně, přispívat k pozitivní pracovní atmosféře
Pečlivost a ochota učit se neustále novým věcem a rozvíjet své dovednosti v oblasti auditu a účetnictví
· Flexibilitu a odolnost vůči stresu
Dobré komunikační schopnosti jak v psané, tak i v ústní formě, schopnost efektivně komunikovat s klienty i s ostatními členy týmu
Praxe v účetnictví, daních nebo auditu nespornou výhodou
Nabízíme:
Mzdové ohodnocení v rozmezí 30–45 tis. Kč dle zkušeností uchazeče
Roční odměny závislé na výsledcích hospodaření společnosti a pracovní nasazení
Sociální fond zahrnující příspěvky na sport a kulturu, dovolenou a příspěvky na penzijní připojištění
Flexibilní pracovní dobu
Možnost práce formou home office
Služební notebook, služební mobilní tarif
Možnost profesního růstu v auditorské společnosti registrované u Komory auditorů ČR, v případě zájmu odborné vedení a podpora při přípravě na zkoušky auditora
Nástup: Dohodou, ideálně od září 2025.
Místo výkonu:
Velká flexibilita co se místa a času práce týká - kanceláře Újezd pod Troskami alternativně kanceláře Hradec Králové v kombinaci s home office a prací přímo u klientů