Asistent/ka auditora

Nabízím práci
Jméno/Firma
ZUMAKO audit, s.r.o.
Pracoviště
Hradec Králové
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
22. 7. 2025

O pozici

Náplň práce:

Náplní vaší práce bude spolupráce na auditech z různých podnikatelských i nepodnikatelských oborů. V rámci své činnosti budete analyzovat finanční data, připravovat materiály pro ověřování, kontrola účetních dokladů a podkladů klienta, vést spis auditora, připravovat podklady pro zprávu auditor, komunikovat s klienty, spolupracovat na interních projektech apod. Zároveň se od Vás očekávají jednodenní (občas vícedenní) výjezdy za klienty spolu s dalšími kolegy v rámci celé ČR.

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru se zaměřením na ekonomii, účetnictví, finanční audit nebo podobný obor

  • Dobrá znalost účetnictví, účetní a daňové legislativy

  • Schopnost práce s MS Office (zejména Excel, Word), výhodou je i schopnost pracovat s vybranými účetními programy

  • Schopnost pracovat jako součást týmu, ale zároveň i samostatně, přispívat k pozitivní pracovní atmosféře

  • Pečlivost a ochota učit se neustále novým věcem a rozvíjet své dovednosti v oblasti auditu a účetnictví

·         Flexibilitu a odolnost vůči stresu

  • Dobré komunikační schopnosti jak v psané, tak i v ústní formě, schopnost efektivně komunikovat s klienty i s ostatními členy týmu

  • Praxe v účetnictví, daních nebo auditu nespornou výhodou

Nabízíme:

  • Mzdové ohodnocení v rozmezí 30–45 tis. Kč dle zkušeností uchazeče

  • Roční odměny závislé na výsledcích hospodaření společnosti  a pracovní nasazení

  • Sociální fond zahrnující příspěvky na sport a kulturu, dovolenou a příspěvky na penzijní připojištění

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Možnost práce formou home office

  • Služební notebook, služební mobilní tarif

  • Možnost profesního růstu v auditorské společnosti registrované u Komory auditorů ČR, v případě zájmu odborné vedení a podpora při přípravě na zkoušky auditora

Nástup: Dohodou, ideálně od září 2025.

Místo výkonu:

Velká flexibilita co se místa a času práce týká - kanceláře Újezd pod Troskami alternativně kanceláře Hradec Králové v kombinaci s home office a prací přímo u klientů