Administrativní pracovník zákaznické podpory (Brno)
O pozici
Lokalita: Brno
Máte zdravotní omezení? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se k nám! Do týmu Kolibřík CSR, do přátelského prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou. U nás umíme přizpůsobit práci potřebám každého kolegy nebo kolegyně.
Jaká bude vaše náplň práce?
administrativní činnost
telefonická komunikace s klienty
zpracování a kontrola dokumentace
práce v interních systémech
Co od vás očekáváme?
znalost práce na PC (MS Office apod.)
příjemné a srozumitelné vystupování
bezchybná čeština (mluvená i psaná)
maturitní vysvědčení
čistý trestní rejstřík
Co vám můžeme nabídnout:
práci na míru pro OZP
pracovní dobu: 6 hodin denně
8 dní zdravotního volna nad rámec dovolené
stravenky
bezúročná půjčka a možnost zálohy na mzdu
příspěvky z nadačního fondu Kolibřík (např. školní pomůcky, dětské kroužky)
bezplatné právní poradenství
přátelské a respektující pracovní prostředí
KONTAKTUJTE NÁS
Oslovila vás tato pracovní příležitost? Pošlete nám váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.