Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo právník pracoviště Hradec Králové

Nabízím práci
Jméno/Firma
Česká obchodní inspekce
Pracoviště
Plzeň
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
24. 7. 2025

O pozici

Ústřední ředitel České obchodní inspekce jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“) vyhlašuje výběrové řízení na služební místo právník v České obchodní inspekci, v Oddělení administrativně právním, Inspektorát ČOI Královéhradecký a Pardubický (ID 27.010.02).

Na služebním místě je vykonávána státní služba (dále jen „služba”) v oboru služby: 65 - Právní činnost

Místo výkonu služby: Hradec Králové

Služební poměr na dobu: neurčitou

Předpokládaný nástup do služby na tomto služebním místě: září 2025

Délka stanovené týdenní služební doby: 40 hodin

Hlavní náplň činnosti na služebním místě:

a) vyřizuje právní agendy Inspektorátu, včetně příslušné evidence rozhodnutí ve správním řízení;

b) vede správní řízení a zajišťuje úkony ve správní řízení v prvním stupni, vč. podání oznámení příslušnému úřadu;

c) spolupracuje na tvorbě zpráv a informací o kontrolní činnosti, opatření k odstranění zjištěných nedostatků a jejich příčin.

Údaje o složkách platu:

Zveřejnění údajů na www.coi.cz o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno do 11. platové třídy.

Obvyklé výše jednotlivých složek platu naleznete zde.

Služební úřad poskytuje následující benefity:

  • pružná služební doba,

  • možnost částečného výkonu služby na home office,

  • dovolená 5 týdnů,

  • indispoziční volno 5 dnů,

  • stravenky v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.),

  • příspěvek z FKSP formou osobního konta zaměstnance (lze využít na produkty spoření na stáří), • finanční dary k pracovním a životním jubileím, k odchodu do důchodu a za mimořádnou aktivitu,

  • 1 den volna k zajištění osobních záležitostí,

  • 5 dnů studijního volna k individuálním studijním účelům.

Další údaje o podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde.

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádostí o zařazení na služební místo podané ve lhůtě do 7. srpna 2025, tj. v této lhůtě

a) doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2),

b) podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,

c) podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu (podatelna@coi.gov.cz), nebo

d) podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (x7cab34).

e) Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Č.j. ČOI 96290/25/O100 Výběrové řízení na služební místo právník v České obchodní inspekci, v Oddělení administrativně právním, Inspektorát ČOI Královéhradecký a Pardubický (ID 27.010.02).“.

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:

a) je státním občanem České republiky1, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru2 [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],

b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],

c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě]3,

d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě]4,

e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě] tj. bakalářský studijní program / magisterský studijní program5,

f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě]6,

g) má potřebnou znalost českého jazyka, není - li státním občanem České republiky.

Další povinné přílohy k žádosti:

a) Strukturovaný profesní životopis (údaje o své dosavadní praxi dle skutečnosti), nedoložení je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.

b) Žádost o přijetí do služebního poměru/zařazení na služební místo naleznete zde.