ADMINISTRÁTOR/-KA PROJEKTU

Nabízím práci
Jméno/Firma
Moravská zemská knihovna v Brně
Pracoviště
Kounicova 996/65a, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
24. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte práci, kde se budete moci podílet na organizaci a zajištění zajímavého projektu v oblasti literatury a kultury? Máte administrativní zkušenosti, pracujete pečlivě a je na Vás spolehnutí? Přidejte se do našeho týmu!

Pro rok 2026 chystáme hostování České republiky na Frankfurtském knižním veletrhu. Největší knižní veletrh na světě a velká příležitost pro českou literaturu a kulturu. Projekt, který přiblíží českou kulturu zahraničním zájemcům a nabídne v průběhu následujících let desítky událostí na mezinárodní kulturní scéně a vyvrcholí velkou prezentací české literatury v průběhu veletržního týdne v říjnu 2026.

Hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Administrátor/-ka projektu hostování ČR na frankfurtském knižním veletrhu v roce 2026, který/-á bude mít na starosti zejména administrativu spojenou s přípravou projektu, bude se podílet na zajištění organizace programu Českého roku v německojazyčných zemích a samotné účasti na knižním festivalu ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 2026 .

Náplň práce:

  • samostatné vedení dílčích částí projektu – koordinace, organizace, administrace, rozpočty
  • spolupráce na komplexní realizaci projektu; organizace a administrativa spojená s přípravnými činnostmi a realizací projektu českého hostování
  • administrativa smluv – s autory, s vystupujícími, s partnerskými organizacemi, s dodavateli služeb
  • vyúčtování služeb – příprava faktur a dalších podkladů pro vyúčtování
  • vyúčtování cest autorů/ nakladatelů/ knihkupců/ agentů/ překladatelů- zajišťování podkladů, podpisů, komunikace
  • administrace a příprava poptávkových řízení
  • administrativa a příprava spojená s veřejnými zakázkami
  • zpracování podkladů pro vyúčtování nákupů a služeb
  • kontrola smluvních závazků vzhledem ke splatnosti a jejich zaúčtování
  • zajištění a kontrola oběhu dokumentů v rámci interních kontrol
  • zajišťování schůzek a komisí včetně pořizování zápisů
  • evidence dokumentace v interních systémech
  • příprava a zajištění různých akcí – semináře, schůzky, workshopy – zajištění prostor, občerstvení, tlumočení, techniky, atd.

Požadavky:

  • min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického zaměření
  • vynikající organizační a komunikační dovednosti
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • pečlivost a spolehlivost
  • proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • zkušenosti s přípravou veřejných zakázek
  • pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • zkušenosti s administrativou a projektovým řízením
  • zkušenosti z práce v rámci SPO výhodou
  • aktivní znalost AJ minimálně na úrovni B1, případně NJ

Nabízíme:

  • zajímavou, inspirující a jedinečnou pracovní příležitost
  • zázemí významné kulturní organizace v ČR
  • prostředí, které je založeno na vzájemném respektu a sdílení
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny indispozičního volna po roce trvání pracovního poměru
  • jazykové kurzy
  • výhodný mobilní tarif, příspěvek na stravování
  • posilovna na pracovišti
  • volný vstup do vybraných kulturních institucí rezortu ministerstva kultury
  • přístup k 4,5 milionům knih a knihovních jednotek

Předpokládaný nástup: 1.10.2025, případně dohodou

Pracovní poměr: pracovní smlouva na dobu určitou, předpoklad trvání pracovního poměru do 31.12.2026

Pracovní úvazek: 1.0; tj. 40 hod./týdně

Místo výkonu práce: Brno

Platové zařazení: dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění p. p.

Požadované materiály pro zařazení do výběrového řízení:

  1. Stručný motivační dopis
  2. Strukturovaný profesní životopis vč. kontaktních údajů
  3. Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  4. Výpis z Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců)
  5. Souhlas s poskytováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., ve znění p. p. - výhradně pro potřeby výběrového řízení

Výše uvedené materiály odešlete prostřednictvím tohoto portálu nejpozději do 24.8.2025.