ADMINISTRÁTOR/-KA PROJEKTU
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáte práci, kde se budete moci podílet na organizaci a zajištění zajímavého projektu v oblasti literatury a kultury? Máte administrativní zkušenosti, pracujete pečlivě a je na Vás spolehnutí? Přidejte se do našeho týmu!
Pro rok 2026 chystáme hostování České republiky na Frankfurtském knižním veletrhu. Největší knižní veletrh na světě a velká příležitost pro českou literaturu a kulturu. Projekt, který přiblíží českou kulturu zahraničním zájemcům a nabídne v průběhu následujících let desítky událostí na mezinárodní kulturní scéně a vyvrcholí velkou prezentací české literatury v průběhu veletržního týdne v říjnu 2026.
Hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Administrátor/-ka projektu hostování ČR na frankfurtském knižním veletrhu v roce 2026, který/-á bude mít na starosti zejména administrativu spojenou s přípravou projektu, bude se podílet na zajištění organizace programu Českého roku v německojazyčných zemích a samotné účasti na knižním festivalu ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 2026 .
Náplň práce:
- samostatné vedení dílčích částí projektu – koordinace, organizace, administrace, rozpočty
- spolupráce na komplexní realizaci projektu; organizace a administrativa spojená s přípravnými činnostmi a realizací projektu českého hostování
- administrativa smluv – s autory, s vystupujícími, s partnerskými organizacemi, s dodavateli služeb
- vyúčtování služeb – příprava faktur a dalších podkladů pro vyúčtování
- vyúčtování cest autorů/ nakladatelů/ knihkupců/ agentů/ překladatelů- zajišťování podkladů, podpisů, komunikace
- administrace a příprava poptávkových řízení
- administrativa a příprava spojená s veřejnými zakázkami
- zpracování podkladů pro vyúčtování nákupů a služeb
- kontrola smluvních závazků vzhledem ke splatnosti a jejich zaúčtování
- zajištění a kontrola oběhu dokumentů v rámci interních kontrol
- zajišťování schůzek a komisí včetně pořizování zápisů
- evidence dokumentace v interních systémech
- příprava a zajištění různých akcí – semináře, schůzky, workshopy – zajištění prostor, občerstvení, tlumočení, techniky, atd.
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického zaměření
- vynikající organizační a komunikační dovednosti
- schopnost samostatné i týmové práce
- pečlivost a spolehlivost
- proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
- zkušenosti s přípravou veřejných zakázek
- pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- zkušenosti s administrativou a projektovým řízením
- zkušenosti z práce v rámci SPO výhodou
- aktivní znalost AJ minimálně na úrovni B1, případně NJ
Nabízíme:
- zajímavou, inspirující a jedinečnou pracovní příležitost
- zázemí významné kulturní organizace v ČR
- prostředí, které je založeno na vzájemném respektu a sdílení
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny indispozičního volna po roce trvání pracovního poměru
- jazykové kurzy
- výhodný mobilní tarif, příspěvek na stravování
- posilovna na pracovišti
- volný vstup do vybraných kulturních institucí rezortu ministerstva kultury
- přístup k 4,5 milionům knih a knihovních jednotek
Předpokládaný nástup: 1.10.2025, případně dohodou
Pracovní poměr: pracovní smlouva na dobu určitou, předpoklad trvání pracovního poměru do 31.12.2026
Pracovní úvazek: 1.0; tj. 40 hod./týdně
Místo výkonu práce: Brno
Platové zařazení: dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění p. p.
Požadované materiály pro zařazení do výběrového řízení:
- Stručný motivační dopis
- Strukturovaný profesní životopis vč. kontaktních údajů
- Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- Výpis z Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců)
- Souhlas s poskytováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., ve znění p. p. - výhradně pro potřeby výběrového řízení
Výše uvedené materiály odešlete prostřednictvím tohoto portálu nejpozději do 24.8.2025.