ASISTENT/KA S AJ
O pozici
Do naší společnosti ve Velké Bíteši hledáme asistenta/asistentku, který/á se postará o administrativní podporu ředitele a jeho týmu.
Hledáme někoho, kdo je organizačně zdatný, pečlivý, má příjemné vystupování a zvládne komunikaci v angličtině.
Náplň práce:
Administrativní podpora ředitele a jeho týmu.
Koordinace a delegování úkolů managementu napříč oddělením.
Organizace schůzek, kalendáře, běžné denní agendy a dalších aktivit.
Organizace a plánování agendy ředitele obchodu – plánování schůzek, služebních cest a dalších aktivit.
Příprava podkladů, prezentací, základního reportingu a zápisů z porad.
Organizační zajištění návštěv.
Správa docházky, cestovních příkazů a dalších souvisejících dokumentů.
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru.
Zkušenost s administrativní prací na obchodním oddělení velkou výhodou.
Výborná znalost MS Office (zejména Excel, Word, PowerPoint).
Dobrá znalost AJ (min. úroveň B2).
Aktivní a energický projev, samostatnost a logické myšlení.
Trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
Stabilní zázemí inovativní české firmy s unikátním know-how v oblasti letectví a přesného lití.
13. a 14. mzda.
Pravidelná valorizace mzdy.
23 dnů dovolené.
Zkrácená pracovní doba 7,5 hod. denně.
Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění ve výši 13 200 Kč/rok.
Odborné i jazykové vzdělávání.
Kvartální odměna 2000 Kč za splněnou docházku.
Dotované stravování ve firemní kantýně (výběr ze 7 obědů, průměrná cena oběda je 38 Kč).
Pomoc se zajištěním vlastního bytu či domu (Velká Bíteš nebo Brno).