Specialista péče o zákazníky
O pozici
Zákazníci Vám věří - protože víte, co děláte a jak jim pomoct.
Hledáme do našeho týmu nového kolegu, kterého baví starat se o zákazníky tak, aby skutečně cítili, že jsou v dobrých rukou. Musí to být parťák, který se rychle zorientuje, naučí se náš produkt a dokáže být skutečnou oporou - zákazníkovi i týmu. Tuhle roli bereme vážně: reprezentuje naši značku navenek a podílí se na tom, aby to, co děláme, mělo skutečný dopad. Chceme profíka, který má rád pořádek, drží si systém a ví, že spokojený zákazník není náhoda, ale výsledek společné práce.
Vaší náplní práce bude:
Komunikovat se zákazníky - po telefonu, e-mailem i osobně
Zpracovávat zákaznické požadavky - zaznamenat, ověřit, předat dál
Poskytovat poradenství a podporu - od jednoduchých dotazů po složitější situace
Organizovat řešení reklamací a zajišťovat návaznosti (nabídky, vývoj, fakturace)
Vést dokumentaci - CRM, zápisy, sdílené přehledy
Podílet se na školení zákazníků - online i osobně
Spolupracovat s vývojem, konzultanty i obchodem
Aktivně ověřovat spokojenost zákazníků a hledat prostor pro zlepšení
Hledáme člověka, který:
Je akční, samostatný a přemýšlí v souvislostech
Má na této pozici prokazatelné zkušenosti
Má perfektní komunikační dovednosti a umí si s lidmi poradit
Zvládá práci s MS Office na výborné úrovni (MS Teams, Excel, PPT), zná i další nástroje (CRM, ERP, Asana apod.)
Má technické myšlení a pozitivní vztah k IT produktům
Je systematický - v evidenci, organizaci i při komunikaci napříč týmy
Chce se učit náš produkt a rychle se zorientovat v potřebách zákazníků
Co Vám nabízíme:
Stabilní tým, který si pomáhá a sdílí know-how
Smysluplnou práci - pomáháte zákazníkům každý den
Možnost růstu - odborně, technologicky, ve vedení projektů
Pružnou pracovní dobu, možnost domluvy rozsahu úvazku
Stravenky, telefon, notebook a pevné místo v olomoucké kanceláři
Pokud Vás pozice zaujala, budeme rádi, když nám pošlete životopis na kariera@datamix.eu. A pak se potkejme osobně - u kávy se toho dá zjistit víc než z papíru.