???? KEY ACCOUNT MANAGER/KA - BEAUTY SEGMENT ????????
Nabízím práci
The Revolution Company s.r.o.
Na Radosti 399, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
Nabízím práci
25. 7. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Růst společnosti vytváří nové pracovní příležitosti. Jednou z klíčových pozic, pro kterou v tuto chvíli hledáme kandidáty, je pozice KEY ACCOUNT MANAGER/KA na plný úvazek 40 hodin/týdně.
Pozice KAM reportuje Sales Directorovi, je součástí obchodního oddělení a zahrnuje tyto činnosti:
Správa klíčových klientů
- Poskytování servisu a služeb svěřeným zákazníkům
- Budování a udržování pevných vztahů s těmito zákazníky
- Realizace pravidelných osobních schůzek u svěřených zákazníků a ve spolupráci se Sales Directorem vedení jednání ohledně obchodních podmínek, cen a smluvních ujednání
- Řešení aktuálních požadavků, problémů, reklamací či nesrovnalostí
- Poskytování informací o produktech, zasílání ceníků, prezentací, vzorků produktů
- Tvorba a aktualizace planogramů
- Listing nových a delisting ukončovaných produktů
- Příprava a kontrola zalistovacích materiálů
- Zpracování pravidelných objednávek a následná kontrola fakturace
- Kontrola skladových zásob na klíčových položkách a v případě potřeby doobjednávka od dodavatelů ve spolupráci s logistickým oddělením
- Ve spolupráci s marketingovým oddělením plánování a realizace promočních aktivit a jejich následné vyhodnocení
- Příprava zadání a podkladů pro tvorbu grafiky (mailingy, bannery, letáky, posty na sociální sítě apod.) a jejich kontrola
- Kontrola obchodů (tzv. storechecky) a zajištění bezchybné prezentace našich značek
Spolupráce s dodavateli a obchodními partnery
- Spolupráce a budování vztahů s našimi dodavateli a obchodními partnery
- Pravidelné osobní schůzky u obchodních partnerů a dodavatelů
- Spolupráce na výběru prodejního portfolia, novinek apod.
Analýzy a reporting
- Příprava forecastů
- Analýzy a zpracování sell out dat v závislosti na konkrétním zákazníkovi
- Analýza profitability svěřených zákazníků, monitoring tržních trendů a konkurence
- Příprava pravidelných reportů a prezentace pro vedení společnosti ohledně výkonnosti klíčových klientů a plnění obchodních cílů
KOHO HLEDÁME?
- hledáme kandidáta s minimálně 3 lety praxe - beauty segment/FMCG velkou výhodou
- výborné komunikační dovednosti, organizační a prezentační schopnosti
- prozákaznický přístup
- schopnost vyjednávat a uzavírat obchodní dohody s klíčovými partnery
- schopnost analyzovat trh a identifikovat nové obchodní příležitosti
- schopnost pracovat pod tlakem a řešit nečekané situace
- aktivní znalost anglického jazyka pro denní komunikaci s dodavateli a klienty
- flexibilita a ochota cestovat v rámci ČR
- orientace se ve světě dekorativní a pleťové kosmetiky velkou výhodou
CO NABÍZÍME?
- zodpovědnou pozici s vysokou mírou samostatnosti v dynamickém, rostoucím businessu
- motivační fixní mzdu + výkonnostní bonusový systém
- HPP na dobu neurčitou
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- 27 dní volna za rok
- příspěvek na stravné, penzi, Multisport kartu
- věrnostní odměny dle odpracovaných let
- notebook
- telefon s neomezeným paušálem i pro vlastní užití
- 50% zam. sleva na nákup našich kosmetických produktů
- možnost zálohy na mdzu 1x měsíčně
NÁSTUP: IHNED
Místo výkonu práce: Anděl - Karla Engliše 3208/5, Praha 5
V případě, že jste právě dočetl/a nabídku, kterou nemůžete odmítnout, tak neváhejte a zašlete nám Váš životopis.