???? KEY ACCOUNT MANAGER/KA - BEAUTY SEGMENT ????????

Nabízím práci
Jméno/Firma
The Revolution Company s.r.o.
Pracoviště
Na Radosti 399, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
25. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Růst společnosti vytváří nové pracovní příležitosti. Jednou z klíčových pozic, pro kterou v tuto chvíli hledáme kandidáty, je pozice KEY ACCOUNT MANAGER/KA na plný úvazek 40 hodin/týdně.

Pozice KAM reportuje Sales Directorovi, je součástí obchodního oddělení a zahrnuje tyto činnosti:

Správa klíčových klientů

  • Poskytování servisu a služeb svěřeným zákazníkům
  • Budování a udržování pevných vztahů s těmito zákazníky
  • Realizace pravidelných osobních schůzek u svěřených zákazníků a ve spolupráci se Sales Directorem vedení jednání ohledně obchodních podmínek, cen a smluvních ujednání
  • Řešení aktuálních požadavků, problémů, reklamací či nesrovnalostí
  • Poskytování informací o produktech, zasílání ceníků, prezentací, vzorků produktů
  • Tvorba a aktualizace planogramů
  • Listing nových a delisting ukončovaných produktů
  • Příprava a kontrola zalistovacích materiálů
  • Zpracování pravidelných objednávek a následná kontrola fakturace
  • Kontrola skladových zásob na klíčových položkách a v případě potřeby doobjednávka od dodavatelů ve spolupráci s logistickým oddělením
  • Ve spolupráci s marketingovým oddělením plánování a realizace promočních aktivit a jejich následné vyhodnocení
  • Příprava zadání a podkladů pro tvorbu grafiky (mailingy, bannery, letáky, posty na sociální sítě apod.) a jejich kontrola
  • Kontrola obchodů (tzv. storechecky) a zajištění bezchybné prezentace našich značek

Spolupráce s dodavateli a obchodními partnery

  • Spolupráce a budování vztahů s našimi dodavateli a obchodními partnery
  • Pravidelné osobní schůzky u obchodních partnerů a dodavatelů
  • Spolupráce na výběru prodejního portfolia, novinek apod.

Analýzy a reporting

  • Příprava forecastů
  • Analýzy a zpracování sell out dat v závislosti na konkrétním zákazníkovi
  • Analýza profitability svěřených zákazníků, monitoring tržních trendů a konkurence
  • Příprava pravidelných reportů a prezentace pro vedení společnosti ohledně výkonnosti klíčových klientů a plnění obchodních cílů

KOHO HLEDÁME?

  • hledáme kandidáta s minimálně 3 lety praxe - beauty segment/FMCG velkou výhodou
  • výborné komunikační dovednosti, organizační a prezentační schopnosti
  • prozákaznický přístup
  • schopnost vyjednávat a uzavírat obchodní dohody s klíčovými partnery
  • schopnost analyzovat trh a identifikovat nové obchodní příležitosti
  • schopnost pracovat pod tlakem a řešit nečekané situace
  • aktivní znalost anglického jazyka pro denní komunikaci s dodavateli a klienty
  • flexibilita a ochota cestovat v rámci ČR
  • orientace se ve světě dekorativní a pleťové kosmetiky velkou výhodou

CO NABÍZÍME?

  • zodpovědnou pozici s vysokou mírou samostatnosti v dynamickém, rostoucím businessu
  • motivační fixní mzdu + výkonnostní bonusový systém
  • HPP na dobu neurčitou
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • 27 dní volna za rok
  • příspěvek na stravné, penzi, Multisport kartu
  • věrnostní odměny dle odpracovaných let
  • notebook
  • telefon s neomezeným paušálem i pro vlastní užití
  • 50% zam. sleva na nákup našich kosmetických produktů
  • možnost zálohy na mdzu 1x měsíčně

NÁSTUP: IHNED

Místo výkonu práce: Anděl - Karla Engliše 3208/5, Praha 5

V případě, že jste právě dočetl/a nabídku, kterou nemůžete odmítnout, tak neváhejte a zašlete nám Váš životopis.