Referent/ka investic
O pozici
Chcete se podílet na realizaci významných stavebních projektů ve městě?
Do týmu odboru správy majetku a rozvoje města hledáme nového kolegu/novou kolegyni. Nabízíme Vám zajímavou práci, kde se administrativa prolíná s terénem a která je navíc ve městě doslova vidět… na konci vaší práce je vždy opravená nebo nově postavená budova, areál, komunikace. Buďte u zásadních městských staveb!
Co u nás budete dělat?
příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu;
zveřejnění výzev na profilu zadavatele;
zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace, průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu;
aktivní účast na stavbách – v rámci kontrolních dnů či aktuální potřebnosti;
příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení;
příprava podkladů pro výběrová řízení a zadávání veřejných zakázek;
příprava a projednávání podkladů pro sestavení návrhů rozpočtu města v oblasti investic
Co musíte znát, mít a umět?
vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání
vítáno vzdělání stavebního či technického zaměření nebo oborů příbuzných
pozice vhodná i pro absolventa
orientace v legislativě:
z.č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
z.č. 340/2015 Sb., o registru smluv
předpokládá se:
základní orientace v právních předpisech souvisejících se stavební problematikou, problematikou BOZP a PO, energetiky
znalost problematiky územně samosprávného celku
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách)
výhodou může být:
zkušenosti s přípravou veřejných zakázek, s plánováním či zadáváním projektových dokumentací či realizací investičních akcí a dozorováním jejich průběhu
orientace v technických výkresech či ve stavební výkresové dokumentaci
znalost rozpočtování a cenové soustavy stavebních prací
rozhodnost, dobré komunikační a organizační schopnosti, předpoklady pro týmovou práci, aktivní a samostatný přístup v rámci plnění svěřených úkolů, ochota dále se vzdělávat
uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí)
Co Vám nabízíme
platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1) - základní platový tarif od 33.280 Kč (zaručený plat) do 35.770 Kč dle započitatelné praxe + možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce
5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, pružnou pracovní dobu, zázemí stabilní organizace, odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů, zaměstnanecké benefity, podporu osobního rozvoje a odborného vzdělávání
Uzávěrka přihlášek: 16.07.2025 do 17 hod. (rozhoduje datum doručení)
Bližší informace podá vedoucí odboru správy majetku a rozvoje města Ing. Radim Sikora (tel. 558 340 660).
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných dokladů včetně způsobu jejího podání naleznete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska nebo Volná pracovní místa).
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané prostřednictvím odpovědního formuláře nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.