Asistentka/referent obchodního oddělení
Nabízím práci
nakup24.cz s.r.o.
Bavorská 856/14, Praha
Plný, Zkrácený
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
Nabízím práci
28. 7. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost nakup24.cz s.r.o. se již více než 15 let specializuje na online prodej pneumatik a ocelových kol.
Dlouhodobě budujeme důvěru našich zákazníků díky profesionálnímu přístupu, odbornému poradenství a férovému jednání.
Naším cílem je poskytovat kvalitní produkty i služby s důrazem na spolehlivost, rychlost a maximální spokojenost našich zákazníků.
Do našeho týmu hledáme komunikativního a zodpovědného kolegu či kolegyni, který bude pomáhat s chodem i rozvojem obchodu.
Co budeme chtít
- Znalost práce na PC, zkušenosti s online systémy výhodou
- Chuť pracovat a učit se novým věcem
- Zodpovědný přístup k práci
- Pečlivost a schopnost samostatné práce
- Komunikativnost ve vztahu se zákazníky
- Vůli rozšiřovat si svém vlastní obzory
Co budete dělat
- Komunikovat se zákazníky – telefonicky i e-mailem
- Pomáhat při zpracování a odbavování objednávek
- Komunikovat s obchodními partnery a logistickými firmami
- Samostatně řešit zadané úkoly v oblasti rozvoje
- Připravovat podklady pro účetní oddělení
- Zpracovávat přijaté faktury a administrativní agendu
Co můžeme nabídnout
- Zázemí stabilní a zavedené společnosti
- Menší tým s přátelskou atmosférou – na nic si nehrajeme, vzájemně si nasloucháme a podporujeme se
- Příjemné a férové pracovní prostředí
- Otevřenost, flexibilitu a lidský přístup
- Možnost práce i na částečný úvazek
- Motivující finanční ohodnocení – nástup 44.000 – 48.000 Kč
- Pevnou pracovní dobu – víte, kdy pracujete a kdy máte volno
- Zaměstnanecké benefity: prémie, Sick days, firemní akce, stravenkový paušál, školení, sleva na firemní služby, a další..
Termín nástupu je možný ihned.
Zaujali jsme Vás? Neváhejte a pošlete životopis.