Specialista správy RTB
O pozici
Baví tě data, online reklama a rád/a hledáš souvislosti v číslech? Do našeho týmu hledáme RTB specialistu, který se ponoří do světa RTB kampaní a bude nám pomáhat hledat cesty, jak s nimi pracovat chytřeji. Nemusíš mít všechno za sebou – důležitá je chuť učit se a odvaha pustit se do nových věcí.
Co u nás budeš dělat?
• Spravovat a optimalizovat RTB kampaně v DSP platformách – Adform, Xandr a DV360. • Pracovat s daty: vyhodnocovat výkonnost, hledat souvislosti a tvořit reporty. • Úzce spolupracovat s konzultanty, kteří komunikují s klienty – ty budeš ten, kdo zná systémy do hloubky a rozumí číslům. • Navrhovat nové přístupy k optimalizaci, testovat možnosti RTB platforem a přicházet s nápady na vylepšení kampaní. • Pomáhat s realizací Brand Liftů ve spolupráci s Brand studiem. • Komunikovat s ostatními odděleními v rámci poptávky RTB kampaní.
Co potřebujeme?
• Někoho, koho baví práce s daty a láká ho svět RTB systémů. • Zkušenost s některou DSP platformou je výhodou – pokud ji zatím nemáš, všechno tě naučíme. • Dobrou znalost MS Excelu (kontingenční tabulky, práce s větším množstvím dat) • Chuť učit se, přemýšlet nad výsledky a zlepšovat kampaně na základě tvrdých dat. • Uvítáme proaktivní přístup, samostatnost a schopnost převzít zodpovědnost za svá rozhodnutí. • Týmového ducha – i když většinu času koukáš do dat, děláš to pro tým • Mluvíme spolu česky, angličtinu u nás ale využiješ při komunikaci se zahraničními klienty
Co nabízíme?
• Možnost nahlédnout do celého RTB ekosystému – od DSP až po SSP stranu. • Získáš hluboké know-how nejen ve správě kampaní, ale i v tom, jak funguje nabídková strana publishera. • Přátelský tým plný odborníků, kteří ti pomohou růst.