Provozní manažer/ka úklidových služeb - Liberec a okolí
O pozici
Hledáme zkušeného a motivovaného provozního manažera/ku, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a převezme odpovědnost za organizaci a řízení úklidových služeb v Liberci a okolí.
Vaším hlavním cílem bude zajištění hladkého chodu provozu, vedení týmu uklízecích pracovníků a zajištění dodržování vysokých standardů kvality.
Co bude Vaší náplní práce?
Zajištění bezproblémového chodu zakázek a klientského servisu
Kontrola kvality prováděného úklidu
Vedení provozní agendy a každodenní operativa
Nábor a zaškolení nových zaměstnanců
Osobní komunikace s klienty a řešení jejich požadavků
Monitorování výkonnosti, analýza dat a následné návrhy na zlepšení
Implementace nových procesů a optimalizace stávajících
Příprava provozních podkladů a reportů
Jak si Vás představujeme? Co byste měl/a mít?
min. středoškolské vzdělání zakončené maturitou
výborné komunikační schopnosti (budete komunikovat nejen s podřízenými, ale i se zástupci klienta)
organizační dovednosti
analytické myšlení
zodpovědnost, smysl pro pořádek a proaktivní přístup
praxi v oblasti provozního řízení
řidičský průkaz sk. B - většinu času strávíte v terénu mimo kancelář
znalost práce s počítačem a schopnost pracovat v různých softwarech
jste flexibilní (jak bude vypadat Váš pracovní den bude záležet na Vás, ale něco je nutné v určitý čas)
čistý výpis z rejstříku trestu (nutno doložit)
Co nabízíme?
práci na HPP s možností organizace pracovní doby
mobilní telefon
služební automobil
odměny za dobře odvedenou práci
5 sick days
stravné
zajímavé firemní akce
zázemí kanceláře
práci v týmu s fajn kolegy
možnost profesního růstu