Administrativní asistent(ka)
O pozici
Hledáme nového týmového hráče/hráčku pro doplnění našeho back-office týmu. Na této pozici se nebudete nudit, protože každý den přináší něco nového. Vaše role bude zahrnovat širokou škálu úkolů od expedice zboží po správu skladu, a to vše ve společnosti, která je na špici v oblasti měřicích přístrojů a technologií pro tryskání a lakování.
V čem pracovní pozice spočívá?
Fakturace a expedice zboží: Budete zodpovědní za fakturační procesy, balení a expedici našich měřicích přístrojů a technologických součástí. Toto vše v účetním systému Pohoda.
Administrativní podpora: Budete úzce spolupracovat s office-manažerkou na různorodých administrativních úkolech. Součástí je také spolupráce na digitalizaci procesů.
Skladové hospodářství: Zajistíte správné vedení skladu a přípravu materiálu pro firemní akce.
Práce s informačním systémem: Budete zadávat a spravovat data v našem informačním systému.
Různorodé úkoly: Čeká na vás široká škála dalších činností, které určitě nebudou stereotypní.
Řízení a nákupy: Občasné cesty za účelem nákupu kancelářských potřeb nebo vyzvednutí zásilek, řidičský průkaz skupiny B je proto nezbytný.
Co by Vám nemělo chybět?
Zdravý selský rozum a schopnost samostatného rozhodování.
Systematičnost a důslednost. Smysl pro detail výhodou.
Občasná překážka Vás nezarazí. Hledáte způsoby, jak dotáhnout věci do konce, ne důvody, proč to nejde.
Rádi si organizujete čas sami a díky tomu své projekty zvládáte s přehledem.
S počítačem si opravdu rozumíte a rádi se občas přiučíte něčemu novému. AI je pro vás kámoš, ne nadávka.
Práce s účetním systémem Pohoda Vám není cizí. Anebo jste připraveni se s touto výzvou poprat.
K technickému oboru máte pozitivní až láskyplný vztah.
Anglicky Vám to celkem jde, stačí středně dobrá znalost.
Řídíte aktivně auto.
Co nabízíme na oplátku?
Práce od pondělí do pátku v běžné pracovní době, o víkendech odpočíváme
Možnost dohodnout se na zkrácený pracovní úvazek - min. však 50% standardní pracovní doby.
Naše společnost je menší, všichni se známe a v týmu si pomáháme.
Záleží nám na vašem profesním rozvoji - pokud budete sami chtít, určitě u nás nezakrníte.
Můžete se u nás vzdělávat a rozšiřovat si obzory. Třeba se přidat do mentoringového programu, který podpoří Vaši samostatnost.
Pokud si myslíte, že nám to společně klapne, pojďme na to:
Napište nám, co jste už dělali, v čem jste dobří, co vás baví. Připojte třeba Váš LI profil nebo svůj životopis.
Přidejte taky pár slov o tom, proč myslíte, že nám to společně bude klapat - být na stejné vlně nám přijde důležité.
Vše si pečlivě přečteme, slibujeme. A taky se vám ozveme zpět. Stoprocentně.
Jak to bude dále probíhat?
Úvodní setkání osobně nebo online Interaktivní setkání naživo Pracovní nabídka a doladění podmínek ke vzájemné spokojenosti
Ozvěte se nám na jobs@gamin.cz. Všechno, co nám o sobě napíšete, si pečlivě přečteme.
Těšíme se na Vás.