Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů MěÚ Tišnov (pracovník/ce krizového řízení a kontroly)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Město Tišnov
Pracoviště
Tišnov
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
30. 7. 2025

O pozici

Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů

(pracovník/ce krizového řízení a kontroly)

 

na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti

                                       

Popis pracovní pozice:

·         Výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy,

·         výkon činností v oblasti krizového řízení,

·         zajištění činností souvisejících s chodem Bezpečnostní rady ORP Tišnov a Krizového štábu ORP Tišnov,

·         výkon vnitřní kontroly a veřejnosprávních kontrol hospodaření u příspěvkových organizací,

·         administrace a kontrola dotací,

·         zabezpečování a kontrola pořádání veřejných sbírek.

 

 

Požadavky:

·         VŠ vzdělání,

·         znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečnostní problematiky výhodou,

·         znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů; zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole; zákon č. 255/2012 Sb., kontrolní řád; zákon č. 563/1991, o účetnictví; vše ve znění pozdějších předpisů),

·         velmi dobrá znalost práce s PC,

·         řidičský průkaz sk. „B“ – aktivní řidič,

·         morální bezúhonnost,

  • komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita,

·         zkouška odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu.

 

 

 

 

Předpoklady:

Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem.

 

Nástup dle dohody.

Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců      ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10-11 (tzn. 33.280 Kč - 38.570 Kč   dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek.

 

Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Up Benefity.

 

 

Přihlášku je možné doručit do 20.08.2025 – do 17:00 hod.:

a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OKSVV – krizové řízení - NEOTVÍRAT“.

 

 - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení

 - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. 

Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR).