Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů MěÚ Tišnov (pracovník/ce krizového řízení a kontroly)
O pozici
Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů
(pracovník/ce krizového řízení a kontroly)
na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti
Popis pracovní pozice:
· Výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy,
· výkon činností v oblasti krizového řízení,
· zajištění činností souvisejících s chodem Bezpečnostní rady ORP Tišnov a Krizového štábu ORP Tišnov,
· výkon vnitřní kontroly a veřejnosprávních kontrol hospodaření u příspěvkových organizací,
· administrace a kontrola dotací,
· zabezpečování a kontrola pořádání veřejných sbírek.
Požadavky:
· VŠ vzdělání,
· znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečnostní problematiky výhodou,
· znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů; zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole; zákon č. 255/2012 Sb., kontrolní řád; zákon č. 563/1991, o účetnictví; vše ve znění pozdějších předpisů),
· velmi dobrá znalost práce s PC,
· řidičský průkaz sk. „B“ – aktivní řidič,
· morální bezúhonnost,
komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita,
· zkouška odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu.
Předpoklady:
Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem.
Nástup dle dohody.
Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10-11 (tzn. 33.280 Kč - 38.570 Kč dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek.
Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Up Benefity.
Přihlášku je možné doručit do 20.08.2025 – do 17:00 hod.:
a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OKSVV – krizové řízení - NEOTVÍRAT“.
- v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení
- k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.
Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR).