Manažer*ka provozu
O pozici
Do našeho týmu hledáme sebevědomého parťáka, který bude mít přehled o činnosti Elpidy i jednotlivých projektech. Bude posouvat i držet obsahovou agendu vedení organizace, sledovat plnění úkolů a zajišťovat informovanost napříč organizací.
Co vás čeká
Přímá spolupráce a podpora ředitele organizace, vedení jeho agendy (executive office manager).
Zajišťování provozu a interního fungování organizace.
Vedení a administrace HR agendy, příprava, archivace a digitalizace pracovních a dodavatelských smluv.
Vedení agendy a tvorba vnitřních směrnic.
Organizace, plánování, vedení a facilitace porad.
Agenda správní a dozorčí rady, komunikace s právníky, agenda pojištění.
Zajišťování legislativních novinek a implementace jejich změn.
Organizace společných akcí pro zaměstnance.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Organizační a komunikační dovednosti;
Schopnost držet strukturu a umět pracovat s prioritami;
Vysoká odpovědnost a spolehlivost;
Strategické myšlení;
AJ na komunikační úrovni min. B1;
Uživatelská znalost MS Office, Google drive, Canva
Výhodou bude, pokud budete mít
zkušenost s obdobnou pozicí minimálně 2 roky
zkušenost s projektovým řízením a interními procesy
Co vám můžeme nabídnout
smysluplnou práci v zavedené neziskovce
5 týdnů dovolené, sick day, možnost home office
práce v centru Prahy
práce na zkrácený úvazek 0,6 - 0,8
Jak se přihlásit?
Zašlete nám prosím své CV, motivační dopis a návrh struktury porad organizace na e-mail: marketa.olisarova@elpida.cz.
Při tvorbě návrhu berte v potaz množství různorodých projektů organizace. Návrh by měl obsahovat minimálně strukturu, téma, frekvenci, obsah a kdo se jich má účastnit. Dále případné navázání na týmové i individuální supervize či koučink a vzdělávání.
Nástup možný dle dohody, ideálně k 1. 9. 2025.