Asistent/asistentka při správcování rodinného pensionu
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Komunikace s hosty během jejich příjezdu, pobytu i odjezdu. Řešení požadavků hostů během jejich pobytu. Poskytování informací o okolí, tipy na výlety a aktivity. Rezervace doplňkových služeb na pensionu. Práce v rezervačním systému. Evidence hostů, vystavování dokladů. Zpracování podkladů pro účetní, pobytové podklady a hlášení cizinců.
Organizace a výdej snídaní a polopenzí. Komunikace s kuchařem a nebo kuchařkou. Kontrola zásob na baru a v kuchyni.
Obsluha v malé restauraci včetně tvorby jídelního lístku a menu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zodpovědnost, spolehlivost, schopnost samostatně řešit provozní situace. Příjemné a profesionální vystupování vůči hostům. Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail.
Základní znalost NJ a AJ. Nutné se domluvit.
Časová flexibilita (práce o víkendech a v sezóně i svátcích).
Co vám můžeme nabídnout
Práce v přátelském prostředí rodinného podniku. Možnost podílet se na rozvoji kvalitního horského pensionu. Ubytování v místě zajištěné. Zaměstnanecké výhody (strava, slevy, možnost využití wellness). Možnost dlouhodobé spolupráce. Duben a listopad náhradní volno.