Obchodní referent/ka
O pozici
Do malého, pohodového kolektivu hledáme posilu do našeho obchodního týmu, práce z kanceláře ve Zlíně.
Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, aktuálnost ceníků a materiálů, které souvisí s jednotlivými značkami, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, předávání podkladů k fakturaci. Nástupní plat 40.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu.
Nabízíme: Motivační ohodnocení, možnost profesního růstu, příspěvek na stravování, firemní telefon, notebook, firemní akce, zaměstnanecké slevy na obchodní zboží.
Požadujeme: Zkušenost z obchodního prostředí, flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.