MŠ a ZŠ GENIUS hledá projektového manažera(ku) / administrativního asistenta (ku)

Nabízím práci
Jméno/Firma
GENIUS Mateřská škola o.p.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
1. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme moderní česko-anglické bilingvní mateřské školy a základní škola, které si kladou za cíl objevovat a rozvíjet dětský potenciál. Do našeho týmu v Praze hledáme dalšího člena.

Naším posláním je kvalitní výuka s důrazem na individuální přístup k dětem s rozšířeným programem v angličtině. Naší prioritou je cílený rozvoj nadání každého dítěte při zachování inspirativního a přátelského prostředí.

Do naší centrály obsazujeme klíčovou pozici:

Projektový manažer(ka) / administrativní asistent(ka)

???????????? Koho hledáme?

  • Zkušeného profesionála s kombinací administrativních dovedností a projektového managementu
  • Týmového hráče, který se chce stát součástí přátelského kolektivu zaměřeného na inovace ve vzdělávání
  • Organizovaného a proaktivního pracovníka s vynikajícími koordinačními schopnostmi
  • Někoho, kdo zajistí jak pravidelnou administrativní podporu, tak se bude podílet na strategických projektech rozvoje

???? Naše požadavky:

  • Výjimečné organizační a koordinační schopnosti - klíčové pro úspěch v této roli
  • Zkušenosti s řízením projektů
  • Pokročilá znalost digitálních nástrojů a procesů
  • Výborná znalost českého jazyka a angličtina na pokročilé úrovni
  • Zkušenosti s MS Office/Google Workspace, projektovými nástroji (Asana, Trello, Monday.com aj.)
  • Analytické myšlení a schopnost strategického plánování
  • Profesionalita, svědomitost a schopnost pracovat pod tlakem
  • Flexibilita a ochota kombinovat rutinní i kreativní práci

???? Co konkrétně u nás budete dělat:

ADMINISTRATIVNÍ ČÁST (pravidelná, předvídatelná práce dle daných procesů):

  • Finanční agenda: Fakturace, příprava účetních podkladů pro externí účetní firmu, správa plateb
  • Rozpočty a cash flow: Příprava a monitoring finančních plánů napříč čtyřmi pobočkami
  • Správa majetku: Koordinace správy budov a majetku
  • Dotace a granty: Centrální správa grantových žádostí a administrace dotací
  • Obchodní partneři: Komunikace s dodavateli a externími partnery
  • Právní centrála: Administrativní podpora právních záležitostí
  • Organizační podpora: Správa kalendářů vedení a koordinace porad

PROJEKTOVÝ MANAGEMENT (dynamická, kreativní a koordinačně náročná práce):

  • Digitalizace procesů: Koordinace projektů digitalizace vnitřních procesů napříč skupinou škol
  • Inovace v řízení: Implementace nových procesů a systémů pro efektivnější správu škol
  • Externí projekty: Koordinace projektů s externími partnery a dodavateli
  • Interní spinoffy: Řízení nových iniciativ a rozvojových projektů skupiny
  • Development projekty: Vedení projektů rozvoje infrastruktury (např. školní služební byty)

Koordinace a spolupráce:

  • Podpora top managementu: Úzká spolupráce s CEO skupiny a vedením
  • Cross-funkční koordinace: Spolupráce s ředitelkou vzdělávání, marketingem a HR
  • Skupinová komunikace: Facilitace spolupráce napříč všemi čtyřmi pobočkami v Praze
  • Projektové reporty: Pravidelné reporting výsledků a postupu projektů

Nabízíme:

  • Velmi samostatnou pozici s možností výrazně přispět k rozvoji skupiny škol
  • Rozmanitou práci kombinující administrativu s kreativním projektovým managementem
  • Úzkou spolupráci s vedením - přímá podpora strategických rozhodnutí
  • Možnosti osobního a profesního růstu, včetně školení a certifikací na náklady školy
  • Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající náročnosti pozice
  • Výhodné podmínky pro děti zaměstnanců v naší školce a škole
  • Flexibilní pracovní režim a možnost částečné práce z domova
  • Atraktivní firemní benefity


Reakcí na tento inzerát udělujete souhlas s kontaktováním bývalých zaměstnavatelů z naší strany za účelem získání referencí.