Finanční a provozní manažer/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
Glopolis, o.p.s.
Pracoviště
Botičská 1936/4, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
1. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máte cit pro čísla, tah na branku a zájem o společnost, ve které žijeme? Glopolis hledá finančního manažera nebo manažerku, který/á nám pomůže udržet finanční stabilitu našich projektů zaměřených na podporu spolupráce, občanské společnosti a demokracie. U nás nezapadnete v korporátní šedi – čeká vás práce v menším přátelském týmu, který si zakládá na otevřené komunikaci, respektu a flexibilitě. Pokud hledáte místo, kde vaše finanční odbornost opravdu něco znamená a kde vaše práce bude mít přesah a smysl, přidejte se k nám.

Náplň práce:

Finance a controlling

  • Finanční plánování a správa rozpočtu
  • Podpora fundraisingových aktivit
  • Zpracování faktur
  • Komunikace s externí účetní
  • Kontrola finančních smluv a jejich plnění
  • Spolupráce s partnery
  • Reporting projektů donorům
  • Komunikace s úřady (ve spolupráci s externí účetní)
  • Administrativa související s financemi

Provoz organizace a statutární záležitosti

  • Správa nástrojů, přístupů a licencí (G-Suits, Microsoft account apod.)
  • Tvorba interních manuálů a směrnic
  • Nastavování organizačních procesů a jejich optimalizace
  • Péče o kancelář a související agenda (sdílená mezi týmem)

HR agenda

  • Organizace náborového procesu, onboarding a offboarding
  • Péče o zaměstnance a zaměstnankyně
  • Základní personální administrativa (pracovní smlouvy, evidenční povinnosti)

Požadavky na kandidáta/kandidátku:

  • Zkušenosti s finančním řízením, controllingem a administrativou
  • Schopnost nastavovat a optimalizovat organizační procesy
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Pečlivost, samostatnost a schopnost pracovat s různorodou agendou
  • Aktivní znalost MS Office a nástrojů pro správu financí
  • Znalost účetních a daňových předpisů výhodou
  • Zkušenosti s HR procesy výhodou
  • Vzdělání v oblasti financí, ekonomie, managementu nebo příbuzných oborů výhodou

Nabízíme:

  • Vlastní agendu a zodpovědnost za strategické cíle organizace v rámci týmové spolupráce
  • Zajímavou, dynamickou práci v přátelském týmu a inovativní organizaci
  • Smysluplná a různorodá témata a profesní propojení s inspirativními lidmi z různých oborů a různých zemí
  • Příležitost podílet se na rozvoji nových forem spolupráce, prostor pro vlastní iniciativu a nápady
  • Práci na zaměstnaneckou smlouvu v rozsahu 0,75 (s hlavním zaměřením na finanční agendu) až 1 úvazku (s případným rozšířením o provozní a HR úkoly dle domluvy).
  • Pružné pracovní prostředí v kanceláři na Praze 2, 1-2 home office týdně
  • Finanční ohodnocení kompetitivní v neziskovém sektoru, dle zodpovědností, zkušeností a rozsahu úvazku

Zašlete nám prosím své CV a motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře.