Člověk v tísni - manažer/ka procesů a analýz v oddělení fundraisingu
O pozici
Na naši centrálu hledáme posilu, která převezme vedení analytického týmu vjednom znejvětších a nejefektivnějších fundraisingových oddělení vČesku. Vaše práce bude stát na datech, technologiích a vedení lidí - a její dopad bude vidět vkaždodenní pomoci konkrétním lidem u nás i vzahraničí.
Kdo jsme
Jsme šestičlenný analytický tým zajištující datovou část přípravy a vyhodnocování fundraisingových a komunikačních kampaní. Ty pomáhají zajišťovat důležité finance pro naši organizaci, která se věnuje humanitární a rozvojové pomoci, lidským právům, vzdělávání, poskytuje sociální služby, brání životní prostředí a bojuje proti klimatickým změnám.
Ve spolupráci s dalšími odděleními neustále vylepšujeme náš CRM systém pro komunikaci s dárci, abychom o ně mohli co nejlépe pečovat. Hledáme nové inovativní nástroje, které nám pomohou zefektivnit procesy a naši práci posunou na vyšší úroveň.
Koho hledáme
Máte zkušenost s daty, vedením týmu a hledáte práci, která má skutečný smysl?Systematičnost a spolehlivost jsou Vaše silné stránky? Máte nápady a chcete je realizovat? Pak jste náš člověk! Ať už máte za sebou roky vbyznysu nebo zkušenosti z neziskového sektoru, nabízíme Vám příležitost využít svoje know-how ve prospěch tisíců lidí vnouzi.
Základní informace o pozici:
Praha 2 (I. P. Pavlova)
Úvazek 1,0 (nebo 0,9)
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Možnost kombinovat kancelář sprací z domova
Nástup ihned nebo dohodou
Proč se přihlásit právě na tuto pozici?
Budete dělat smysluplnou práci s reálným dopadem Vaše výstupy pomohou efektivně řídit komunikaci s více než 200000 dárci a umožní přímou pomoc lidem v nouzi - od Ukrajiny po Etiopii.
Získáte prostor pro inovace i strategické řízení Budete mít na starosti rozvoj klíčových nástrojů, rozhodování o prioritách vývoje CRM systému a hledání inovativních řešení - včetně využití umělé inteligence.
Budete pracovat se skvělým týmem Povedete zkušený pětičlenný tým, který připravuje segmentace, reporty, nastavuje CRM procesy a podílí se na kampaních s vysokým dosahem.
Férové a stabilní zázemí Nabízíme pracovní smlouvu na dobu neurčitou, možnost částečného home office, 25 dní dovolené a otevřené pracovní prostředí, kde se neřeší jen KPI, ale i dobrá atmosféra.
Možnost růstu a dalšího vzdělávání Podporujeme profesní i osobní rozvoj - nabízíme vzdělávací kurzy, školení přes Seduo, workshopy i účast na našich akcích, jako je Festival Jeden svět.
Co bude náplní Vaší práce?
Vedení analytického týmu (5 lidí), zajišťujícího datovou podporu fundraisingu a práci se CRM systémem Microsoft Dynamics NAV.
Rozhodování o prioritách vývoje CRM systému, vyhodnocování celkové efektivity fundraisingových procesů a kampaní, spolupráce smanagementem na tvorbě strategií.
Projektové řízení přechodu na novou verzi CRM systému (09/2025-04/2026).
Vyhledávání nových nástrojů pro efektivnější práci sdárci (automatizace, AI apod.).
Spolupráce s dalšími zkušenými kolegy, kteří jsou v přímém kontaktu s dárci, starají se o kvalitu dat v databázi, o naše účetnictví, komunikují s misemi či spravují naše digitální kampaně.
Jakého člověka hledáme?
Máte minimálně 2 roky zkušeností s vedením týmu.
Umíte se orientovat v datech, baví Vás analytická i koncepční práce.
Máte zkušenost se CRM systémy a automatizací procesů.
Pracujete strukturovaně, samostatně a komunikujete otevřeně.
Vaše čeština je na velmi dobré úrovni, mluvenou i psanou formou.
Zkušenosti zkomerční nebo neziskové sféry - obojí vítáme! Nejde o to, odkud přicházíte, ale co chcete společně snámi tvořit.
Co Vám nabízíme?
Práci, která spojuje odbornost sreálným dopadem.
Tým, který si pomáhá, naslouchá a umí spolupracovat.
25 dní dovolené, 3 sick days a 3 dny na samostudium.
Podporu ve vzdělávání - Seduo, vzdělávací kurzy, školení.
Možnost občasného home office, přátelské prostředí a zázemí pro rodiče (např. dětský klub).
Možnost účasti na akcích jako Festival Jeden svět.