Supervisor zákaznického centra – Export
O pozici
Pracovní nabídka
Your #FutureInSight with EssilorLuxottica
Zvládáte vést tým s jistotou, empatií a přehledem? Umíte propojit zkušenosti z mezinárodního zákaznického servisu s analytickým uvažováním a neleknete se exportních procesů ani eskalací? Přidejte se k nám jako Supervisor zákaznického centra pro exportní tým Omega Optix a rozvíjejte svůj potenciál v přátelském, mezinárodním prostředí.
Omega Optix s.r.o., člen skupiny EssilorLuxottica, je přední český výrobce a distributor brýlových čoček s více než 30 lety zkušeností. Výrobní laboratoř v Brandýse nad Labem patří mezi nejmodernější v Evropě a každoročně zpracuje více než 4 miliony čoček, které dodává do více než 40 zemí světa. Kromě silného postavení na českém trhu se tak produkty významně podílí na globálním úspěchu celé skupiny.
Co Vás čeká?
- Vedení týmu exportních specialistů – podpora, motivace, koučování a rozvoj týmových členů (cca 6-8 lidí)
- Zajištění efektivního chodu oddělení: plánování kapacit, delegování úkolů a kontrola výstupů a výkonnosti
- Řešení složitějších požadavků, reklamací a eskalací
- Nastavování a optimalizace procesů a standardů kvality zákaznického servisu
- Reporting výkonnostních metrik (spokojenost zákazníků, doby reakce apod.) a návrhy na zlepšení
- Spolupráce s dalšími odděleními v rámci firmy (logistika, obchod, finance) a zahraničními zákazníky
- Účast na školeních a strategických projektech společnosti (e.g. implementace SAP)
Co od Vás očekáváme?
- Předchozí zkušenost s vedením týmu v zákaznickém servisu, ideálně v mezinárodním prostředí
- Pokročilou znalost angličtiny (min. C1) – hlavní jazyk interní i externí komunikace
- Znalost alespoň jednoho dalšího jazyka (němčina, italština, španělština nebo francouzština; B2)
- Orientaci v exportních procesech a základní znalost celní/logistické problematiky
- Výborné organizační dovednosti a schopnost zvládat více úkolů najednou
- Empatii, schopnost motivovat tým a efektivně řešit stresové či konfliktní situace
- Analytické myšlení, zkušenost s reportingem a sledováním KPI zákaznického servisu
- Uživatelskou znalost MS Office, zkušenosti s CRM systémy jsou výhodou
- Výhodou je znalost brýlových čoček a objednávkových procesů ve zdravotnictví
Co nabízíme?
V EssilorLuxottica nejste definováni jen svou pracovní pozicí – u nás je každá kariérní cesta jedinečná. Podívejte se na některé z benefitů a výhod, které na vás čekají, pokud se k nám přidáte:
- Konkurenční mzda a bonusový systém založený na vašem výkonu
- Zaměstnanecký akciový program BOOST
- Příspěvek na penzijní připojištění, který podpoří vaši finanční budoucnost
- Přátelské pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
- Flexibilní způsob práce s možností home office
- Přístup k moderní vzdělávací platformě Leonardo a individuálním rozvojovým programům
- Stravenky a občerstvení na pracovišti
- Zaměstnanecké slevy na široký výběr brýlí, produktů péče o zrak a módního zboží
- Cafeteria systém s možností čerpání na různé benefity
- 5 týdnů dovolené pro váš odpočinek