Supervisor zákaznického centra – Export

Nabízím práci
Jméno/Firma
ESSILOR - OPTIKA, spol. s – EssilorLuxottica
Pracoviště
Rohanské nábřeží 721/39, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
1. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Your #FutureInSight with EssilorLuxottica

Zvládáte vést tým s jistotou, empatií a přehledem? Umíte propojit zkušenosti z mezinárodního zákaznického servisu s analytickým uvažováním a neleknete se exportních procesů ani eskalací? Přidejte se k nám jako Supervisor zákaznického centra pro exportní tým Omega Optix a rozvíjejte svůj potenciál v přátelském, mezinárodním prostředí.
 
Omega Optix s.r.o., člen skupiny EssilorLuxottica, je přední český výrobce a distributor brýlových čoček s více než 30 lety zkušeností. Výrobní laboratoř v Brandýse nad Labem patří mezi nejmodernější v Evropě a každoročně zpracuje více než 4 miliony čoček, které dodává do více než 40 zemí světa. Kromě silného postavení na českém trhu se tak produkty významně podílí na globálním úspěchu celé skupiny.

Co Vás čeká?

  • Vedení týmu exportních specialistů – podpora, motivace, koučování a rozvoj týmových členů (cca 6-8 lidí)
  • Zajištění efektivního chodu oddělení: plánování kapacit, delegování úkolů a kontrola výstupů a výkonnosti
  • Řešení složitějších požadavků, reklamací a eskalací
  • Nastavování a optimalizace procesů a standardů kvality zákaznického servisu
  • Reporting výkonnostních metrik (spokojenost zákazníků, doby reakce apod.) a návrhy na zlepšení
  • Spolupráce s dalšími odděleními v rámci firmy (logistika, obchod, finance) a zahraničními zákazníky
  • Účast na školeních a strategických projektech společnosti (e.g. implementace SAP)

Co od Vás očekáváme?

  • Předchozí zkušenost s vedením týmu v zákaznickém servisu, ideálně v mezinárodním prostředí
  • Pokročilou znalost angličtiny (min. C1) – hlavní jazyk interní i externí komunikace
  • Znalost alespoň jednoho dalšího jazyka (němčina, italština, španělština nebo francouzština; B2)
  • Orientaci v exportních procesech a základní znalost celní/logistické problematiky
  • Výborné organizační dovednosti a schopnost zvládat více úkolů najednou
  • Empatii, schopnost motivovat tým a efektivně řešit stresové či konfliktní situace
  • Analytické myšlení, zkušenost s reportingem a sledováním KPI zákaznického servisu
  • Uživatelskou znalost MS Office, zkušenosti s CRM systémy jsou výhodou
  • Výhodou je znalost brýlových čoček a objednávkových procesů ve zdravotnictví

Co nabízíme?
V EssilorLuxottica nejste definováni jen svou pracovní pozicí – u nás je každá kariérní cesta jedinečná. Podívejte se na některé z benefitů a výhod, které na vás čekají, pokud se k nám přidáte:

  • Konkurenční mzda a bonusový systém založený na vašem výkonu
  • Zaměstnanecký akciový program BOOST
  • Příspěvek na penzijní připojištění, který podpoří vaši finanční budoucnost
  • Přátelské pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • Flexibilní způsob práce s možností home office
  • Přístup k moderní vzdělávací platformě Leonardo a individuálním rozvojovým programům
  • Stravenky a občerstvení na pracovišti
  • Zaměstnanecké slevy na široký výběr brýlí, produktů péče o zrak a módního zboží
  • Cafeteria systém s možností čerpání na různé benefity
  • 5 týdnů dovolené pro váš odpočinek