Office Manager/Managerka
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce:
a) asistentka se znalostí zákl. ekonomických dovedností
· Kompletní zajištění účetní agendy v rámci skupiny WEWE a vedení účetnictví OSVČ
· Fakturace, kontrola a účtování účetních dokladů (přijaté i vydané faktury, interní doklady)
· Vedení pokladny a bankovních operací
· Zpracování mezd, personalistika a komunikace s úřady (FÚ, OSSZ, zdravotní pojišťovny)
· Měsíční závěrky, daňová přiznání, statistické výkazy a podklady pro dotační projekty
· Zajištění souladu účetnictví s platnou legislativou
· Příprava účetních závěrek a spolupráce s auditory
· Administrativní agenda kanceláře Uherské Hradiště (pošta, emaily, datové schránky, telefony)
· Příjem a zpracování úkolů (např. z diktafonu), zadávání do systému, kontrola plnění
· Obsluha rezervačního systému ubytování, komunikace s hosty (ubytování, lovecká turistika)
· Podpora pronájmu nemovitostí a rekreačních aktivit
· Správa sociálních sítí společnosti
· Běžná administrativní činnost
· Úzká spolupráce s oborou Radějov a jejími pracovníky
· Příležitostné zajištění osobních nákupů a pochůzek pro majitele společnosti
b) Šéf hledá 20% asistentku, 60% účetní a 20% loajálního člověka.
Požadujeme:
· Min. SŠ vzdělání
· Praxe v oboru min. 3 roky
· Místo výkonu práce: Uherské Hradiště
Očekáváme:
· Loajalitu a diskrétnost
· Časovou flexibilitu
· Vysoké pracovní nasazení
· Upřímné a profesionální jednání
· Proaktivní přístup k řešení úkolů
Nabízíme:
· Práci v rozmanité a zajímavé oblasti s přesahem do správy nemovitostí, turistiky i myslivosti
· Přátelský pracovní kolektiv
· Možnost profesního růstu a samostatné práce
· Mzda až 85 000 Kč / měsíc brutto (základ + odměny M/Q/R)
· Nástup ihned
Máte zájem?
Zašlete nám svůj životopis s fotografií a motivační dopis na:
???? Více informací na: www.wewe.cz, www.resortradejov.cz