Asistentka jednatele developerské společnosti & office koordinátor/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáte rozmanitou práci s postupným převzetím samostatných úkolů ? Hledáme asistentku pro našeho jednatele. Zde máte možnost se zúčastnit na realizacích zajímavých bytových projektů v Praze.
Upřednostníme zkušené asistentky ale nebojíme se přijmout velmi motivované absolventy VŠ.
Náplň práce :
- administrativní podpora jednatele (vedení korespondence, organizace a příprava schůzek, příprava objednávek a smluv a dalších podkladů)
- komunikace a spolupráce s dodavateli, projektanty, úřady, majiteli nemovitostí apod.
- spolupráce s firemním projektovým týmem
- administrativní práce pro zpracování nabídek do výběrových řízení
- postupné převzetí samostatných úkol
Co od Vás očekáváme:
- VŠ nebo SŠ vzdělání
- samostatnost, spolehlivost a schopnost dotáhnout věci do konce
- pozitivní s aktivním přístupem k řešení problémů
- pracovní nasazení / nebojíme se přijmout mladé lidi bez velkých zkušeností,
- energickou a s loajálním přístupem
- dobré komunikačními schopnostmi
Co Vám můžeme nabídnout:
- velmi dobré ohodnocení za dobře a nadstandardně odvedenou práci
- zajímavou a různorodou práci s možnost podílet se na realizaci zajímavých a kvalitních a bytových projektů pro 21. století
- práci v mladém a přátelském kolektivu
- zázemí stabilní a expandující firmy
Máte-li o tuto pozici zájem: Prosíme, čtěte pozorně text inzerátu a pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete motivační dopis a životopis vč. Vaší aktuální fotografie s uvedením pozice, o kterou máte zájem – jinak nebudete zařazeni do užšího výběru.
Nebudeme-li vás kontaktovat do 14 dnů, nebyli jste vybráni.
Bližší informace podáváme jen při osobním pohovoru.
Volná pozice je aktuální, pokud je inzerována.