Country Operations Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Košík.cz s.r.o.
Pracoviště
F.V.Veselého 2720/13, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a právě expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.

A jak už to bývá, velké ambice vyžadují i velké talenty, na kterých naše firma stojí. V Košíku vždy usilujeme o ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Košík.cz přetvořit do firmy evropských rozměrů.

Jako Country Operations Manager budete klíčovou osobou zodpovědnou za řízení a optimalizaci provozních procesů napříč celou Českou republikou. Vaším cílem bude zajistit efektivní fungování logistiky, skladového hospodářství, podílet se na efektivním doručování a zákaznické zkušenosti v souladu se strategickými cíli společnosti Košík.cz.

Detailní popis pozice:

  • Vedení a rozvoj provozních týmů (sklad a regiony, facility, externí kapacity)
  • Optimalizace provozních procesů s důrazem na efektivitu, kvalitu a náklady
  • Spolupráce s vedením společnosti na strategickém plánování a expanzi
  • Monitorování a vyhodnocování klíčových provozních ukazatelů (KPI)
  • Zajištění souladu s legislativními a bezpečnostními požadavky
  • Řízení rozpočtu a provozních nákladů
  • Implementace nových technologií a nástrojů pro zlepšení provozu
  • Aktivní spolupráce v rámci týmu i mimo něj
  • Zajištění dodání zadaných úkolů v požadovaném čase, rozsahu, kvalitě a v rámci rozpočtu
  • Klíčová spolupráce na úrovni jednotlivých exekutivních i podpůrných oddělení napříč společností, jakož i spolupráce se stěžejními obchodními partnery, třetími stranami a dodavateli.

Požadujeme:

  • Min. 5 let zkušeností na vedoucí pozici v oblasti provozu, logistiky nebo e-commerce
  • Silné organizační a analytické schopnosti
  • Zkušenost s vedením větších týmů a projektovým řízením
  • Znalost českého trhu a zákaznického chování výhodou
  • Plynulá čeština a angličtina
  • Velmi dobré interpersonální a komunikační dovednosti se schopností spolupracovat na všech úrovních
  • Vysokoškolský titul

Nabízíme:

  • Staneš se klíčovým hráčem v oblasti Operations a budeš mít přímý vliv na růst firmy.
  • Prostor pro uplatnění vlastních nápadů a možnost rychle vidět výsledky.
  • Spoustu příležitostí pro profesní i osobnostní rozvoj.

A ještě ti za to přidáme:

  • Nástup možný ihned.
  • Variabilní složku mzdy vyplácenou kvartálně.
  • Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Věříme v sílu osobního kontaktu – proto se většinu času potkáváme společně v kanceláři.
  • MultiSport karta, Makro karta a firemní ZOO karta.
  • Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
  • VIP ceny na Vivantis.cz, Alza.cz, Electrolux, AEG a Samsung e-shop.
  • Příspěvek na výuku cizích jazyků.
  • Odměna za odpracované roky.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Kancelář v Horních Počernicích.

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!