L2 Support Manager
O pozici
Popis práce
Kdo jsme?
Ahoj! Jsme Daktela a v posledních letech jsme se etablovali jako přední inovátoři v oblasti kontaktních center a komunikace s klienty. Jako průkopníci v našem odvětví jsme zavedli komplexní řešení pro správu komunikace, umožňující firmám vést dialog se svými zákazníky přes více kanálů z jedné intuitivní platformy. To jim umožňuje poskytovat výjimečnou zákaznickou podporu. Díky našemu přístupu a technologiím si naše řešení oblíbilo již přes 1200 zákazníků z celé EU (Notino, PPL, Rohlík a další). Představte si pracovní místo, kde je každý den příležitost k učení, růstu a inovacím. Místo, kde je profesionalita spojena s přátelským duchem, kde je každý názor důležitý a kde má každý příležitost přispět k celkovému úspěchu firmy bez ohledu na svou pozici. Takové je prostředí u nás v Daktele. Připojte se k nám a buďte součástí týmu, který neustále posouvá hranice možného ve světě komunikace.
Jak si tě představujeme?
Máš:
zkušenosti s vedením a rozvojem technického týmu (ideálně technical supportu)
technický background
silnou orientaci na zákazníka
proaktivní přístup
znalost Linuxu, VoIP, ITIL je velkou výhodou
angličtinu na úrovni B2 a vyšší
Co tě u nás čeká?
vedení a rozvoj technického týmu L2 Supportu
řízení kapacit, plánování úkolů, organizace práce, prioritizace
spolupráce na směřování celého technického supportu Daktely
řízení interních projektů
sledování KPIs a reporting
Co u nás získáš?
dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
nové moderní kanceláře v OC Flóra
flexibilní pracovní prostředí (Home-office)
5 týdnů dovolené
sick days, příspěvek na obědy, multisport kartu
notebook
dog friendly office