Podpora finanční manažerky (m/ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Rail Cargo Carrier - Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Žerotínova 1132/34, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte smysluplnou práci, kde se nebudete nudit? Rail Cargo Carrier – Czech Republic s.r.o. se za více než 10 let své působnosti propracoval do první pětky největších nákladních železničních dopravců v ČR. Tento úspěch by nebyl možný bez schopností, zkušeností a nasazení našich zaměstnanců. Nasměrujte svou kariéru na správnou kolej a přidejte se k nám!

Společnost Rail Cargo Carrier – Czech Republic s.r.o. hledá kolegu nebo kolegyni na pozici PODPORA FINANČNÍ MANAŽERKY.

Co vás čeká

  • zpracování dat o výkonech, analýzy odchylek, pravidelný reporting a statistiky
  • spolupráce při sestavování rozpočtu – proces budgetingu a forecastingu, pravidelná kontrola dodržování plánu
  • součinnost při vytváření prognóz a ad-hoc reportů
  • aktivní účast při zavádění nových projektů v oblasti financí a controllingu
  • spolupráce s finanční účtárnou
  • spolupráce s mateřskou společností při nastavení správného mapingu účtů
  • podpora při finančním auditu společnosti

Co nabízíme

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • práci ve stabilní společnosti se silným nadnárodním zázemím
  • práci na plný nebo zkrácený úvazek s flexibilním rozvržením pracovní doby (fixní jádro 09:00-14:00 hod.) s možností práce z domova v dohodnutém rozsahu
  • pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na dopravu – na nákup ročního kuponu na MHD nebo aplikaci IN-50 od Českých drah
  • příspěvek na sportovní nebo volnočasové aktivity – částečně dotovaná karta MultiSport nebo nabitá volnočasová peněženka
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na stravování
  • podporujeme rozvoj a vzdělávání – přístup na platformu Seduo, příspěvek na jazykovou výuku aj.
  • pracoviště v Praze 3 - kousek od Parukářky a Vítkova - v sídle společnosti

Co očekáváme

  • vzdělání ekonomického směru
  • minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
  • znalost účetnictví, povědomí o účetních standardech, konsolidaci a daních
  • analytické myšlení a pozitivní vztah k práci s čísly
  • pokročilou znalost MS Excel, efektivní práci s daty, znalost Power BI výhodou
  • kladný vztah k informačním systémům obecně
  • schopnost soustředit se na detaily a zároveň rozpoznat širší souvislosti v dlouhodobém měřítku, samostatnost
  • znalost angličtiny alespoň na úrovni B2, schopnost aktivní komunikace slovem i písmem, znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího

Co vám můžeme nabídnout

Zajímá Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis. My se s Vámi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.