Podpora finanční manažerky (m/ž)
Nabízím práci
Rail Cargo Carrier - Czech Republic s.r.o.
Žerotínova 1132/34, Praha
Plný, Zkrácený
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Finance a ekonomika
Nabízím práci
4. 8. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáte smysluplnou práci, kde se nebudete nudit? Rail Cargo Carrier – Czech Republic s.r.o. se za více než 10 let své působnosti propracoval do první pětky největších nákladních železničních dopravců v ČR. Tento úspěch by nebyl možný bez schopností, zkušeností a nasazení našich zaměstnanců. Nasměrujte svou kariéru na správnou kolej a přidejte se k nám!
Společnost Rail Cargo Carrier – Czech Republic s.r.o. hledá kolegu nebo kolegyni na pozici PODPORA FINANČNÍ MANAŽERKY.
Co vás čeká
- zpracování dat o výkonech, analýzy odchylek, pravidelný reporting a statistiky
- spolupráce při sestavování rozpočtu – proces budgetingu a forecastingu, pravidelná kontrola dodržování plánu
- součinnost při vytváření prognóz a ad-hoc reportů
- aktivní účast při zavádění nových projektů v oblasti financí a controllingu
- spolupráce s finanční účtárnou
- spolupráce s mateřskou společností při nastavení správného mapingu účtů
- podpora při finančním auditu společnosti
Co nabízíme
- zajímavé finanční ohodnocení
- práci ve stabilní společnosti se silným nadnárodním zázemím
- práci na plný nebo zkrácený úvazek s flexibilním rozvržením pracovní doby (fixní jádro 09:00-14:00 hod.) s možností práce z domova v dohodnutém rozsahu
- pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dopravu – na nákup ročního kuponu na MHD nebo aplikaci IN-50 od Českých drah
- příspěvek na sportovní nebo volnočasové aktivity – částečně dotovaná karta MultiSport nebo nabitá volnočasová peněženka
- příspěvek na penzijní pojištění
- příspěvek na stravování
- podporujeme rozvoj a vzdělávání – přístup na platformu Seduo, příspěvek na jazykovou výuku aj.
- pracoviště v Praze 3 - kousek od Parukářky a Vítkova - v sídle společnosti
Co očekáváme
- vzdělání ekonomického směru
- minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
- znalost účetnictví, povědomí o účetních standardech, konsolidaci a daních
- analytické myšlení a pozitivní vztah k práci s čísly
- pokročilou znalost MS Excel, efektivní práci s daty, znalost Power BI výhodou
- kladný vztah k informačním systémům obecně
- schopnost soustředit se na detaily a zároveň rozpoznat širší souvislosti v dlouhodobém měřítku, samostatnost
- znalost angličtiny alespoň na úrovni B2, schopnost aktivní komunikace slovem i písmem, znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
Co vám můžeme nabídnout
Zajímá Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis. My se s Vámi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.