Junior Broker pro firemní klienty
O pozici
Pracovní nabídka
Chceš práci, která má reálný dopad a každý den tě naučí něco nového?
V RESPECTu hledáme někoho, kdo se chce rozvíjet v oblasti firemního pojištění – a nebojí se zodpovědnosti. Jako junior broker budeš podporou seniorního týmu, který se stará o naše klienty z různých oblastí – doprava, výroba, průmysl... Žádná akvizice, žádný call script – místo toho skutečný business, konkrétní klienti a práce, která dává klientům jistotu v nejisté době.
Vzhledem k tomu, že naši klienti i programy mají přesah do zahraničí, potřebujeme, abys ovládal/a angličtinu. Budeš ji aktivně používat v komunikaci s mezinárodními partnery a při přípravě podkladů v anglickém jazyce.
Co budeš dělat (na startu)?
- Začneš u základů, ale nudit se nebudeš. Tohle není čekání u kopírky, každý den u nás znamená nový úkol, novou situaci a nové „aha!“
- Dostaneš prostor učit se tím nejlepším způsobem v praxi a s podporou zkušeného týmu. A časem? Posuneš se k samostatné práci s klienty a vlastním projektům.
- Budeš pravou rukou zkušenějších kolegů, pomůžeš s podklady pro klienty, vyznáš se v dokumentaci a zjistíš, jak se připravují pojistné návrhy.
- Zpracuješ první poptávky a nabídky, nejdřív podle šablony, ale s reálnými daty.
- Naučíš se číst ve smlouvách a tabulkách, používat naše interní systémy a dělat pořádek v tom, co by jinak zůstalo v mailech.
- Připravíš přehledy a podklady pro výběrová řízení – ano, i velké firmy si vybírají nejlepší pojistku. A ty budeš u toho.
- Budeš komunikovat s pojišťovnami, domluvíš si data, pošleš doplnění a zjistíš, že na „pojišťováky“ se fakt dá mluvit lidsky a jsou fajn.
- Poznáš, co všechno se dá pojistit – a co naopak nejde zachránit, když to podceníš. Pojistný program a zajištění rizik není jen povinné ručení.
Co se u nás naučíš?
- Jak funguje B2B pojištění a proč je pojišťovací makléř klíčovým partnerem pro firmy.
- Jak poznat, co firma skutečně potřebuje a jak to přetavit do konkrétní nabídky.
- Jak pracovat s klientem i pojišťovnou tak, abys měl/a důvěru na obou stranách.
- Jak si osvojit oborové know-how a získat odbornou zkoušku s naší podporou.
- A že v pojištění nejde o stereotyp, ale o každodenní řešení reálných situací.
Jaký/á jsi ty?
- Nemusíš mít praxi, ale musíš chtít věcem rozumět a ptát se.
- Dotahuješ věci do konce, tzn. že tě baví, když všechno sedí a klient je v klidu.
- Nebojíš se tabulek ani e-mailů, ale zároveň umíš zvednout telefon a zeptat se.
- Jsi zvědavý/á a zodpovědný/á. Co nevíš, naučíš se. Co umíš, nabídneš.
Proč k nám?
- Dostaneš zkušeného parťáka a nebudeš na nic sám/sama.
- Naučíme tě, jak vypadá pojištění ve firmách reálně, ne jen teoreticky.
- Není to pásová výroba – každý klient je jiný a každá situace jedinečná.
- Ptát se je u nás plus, ne slabost.
Na co se můžeš těšit?
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 3 RESPECT days (volno navíc jen pro tebe – na cokoli, co tě nabije).
- Multisportka, stravenkový paušál, penzijko.
- Podpora vzdělávání (od interních školení po Seduo).
- A hlavně – smysluplná práce, ve stabilním odvětví