Management & Office Asistent/ka s AJ
Nabízím práci
VORWERK CS k.s.
Pod Pekařkou 107/1, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
Nabízím práci
5. 8. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Rádi mezi sebou přivítáme novou kolegyni (nebo kolegu), která/ý zajistí každodenní podporu managementu společnosti a převezme zodpovědnost za hladký chod naší centrály v Praze.
Pokud rád/a komunikujete s lidmi, jste organizovaný/á a přistupujete ke svěřeným úkolům zodpovědně a samostatně, tak to můžete být právě vy, koho hledáme…
Jaké činnosti na vás čekají?
- Administrativní a organizační úkoly: plánování a koordinace schůzek pro management, vedení kalendáře jednatelů společnosti a jejich administrativní podpora, rezervace zasedacích místností, zajištění zahraničních služebních cest (objednávání letenek, hotelů), objednávání dalších služeb (ověřování podpisů, kurýr, taxi apod.)
- Podpora management meetingů: zajištění agendy, příp. místa pro výjezdní meetingy (mimo Prahu), příprava materiálů a prezentací, zodpovědnost za vedení zápisů z meetingů a follow-up
- Office management: udržování společných prostor (zasedací místnosti, kuchyň, denní místnost) zajišťování občerstvení (káva, voda, ovoce), objednávání kancelářských potřeb, kontrola úklidu a péče o květiny
Od vás uvítáme, pokud máte:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Předchozí pracovní zkušenost na obdobné pozici
- Uživatelskou znalost MS Office 365
- Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni (denní využití)
- Dobré organizační a komunikační dovednosti
- Samostatnost, pečlivost a spolehlivost
Proč se k nám přidat?
- Jsme tým lidí, které jejich práce baví
- Pracujeme pro úspěšnou mezinárodní společnost
- Vítáme proaktivitu a nové nápady
- Nabízíme pestrou práci
- Poskytujeme zajímavý balíček benefitů
Zaujali jsme vás? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis.