Management & Office Asistent/ka s AJ

Nabízím práci
Jméno/Firma
VORWERK CS k.s.
Pracoviště
Pod Pekařkou 107/1, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
5. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Rádi mezi sebou přivítáme novou kolegyni (nebo kolegu), která/ý zajistí každodenní podporu managementu společnosti a převezme zodpovědnost za hladký chod naší centrály v Praze.

Pokud rád/a komunikujete s lidmi, jste organizovaný/á a přistupujete ke svěřeným úkolům zodpovědně a samostatně, tak to můžete být právě vy, koho hledáme…

Jaké činnosti na vás čekají?

  • Administrativní a organizační úkoly: plánování a koordinace schůzek pro management, vedení kalendáře jednatelů společnosti a jejich administrativní podpora, rezervace zasedacích místností, zajištění zahraničních služebních cest (objednávání letenek, hotelů), objednávání dalších služeb (ověřování podpisů, kurýr, taxi apod.)
  • Podpora management meetingů: zajištění agendy, příp. místa pro výjezdní meetingy (mimo Prahu), příprava materiálů a prezentací, zodpovědnost za vedení zápisů z meetingů a follow-up
  • Office management: udržování společných prostor (zasedací místnosti, kuchyň, denní místnost) zajišťování občerstvení (káva, voda, ovoce), objednávání kancelářských potřeb, kontrola úklidu a péče o květiny

Od vás uvítáme, pokud máte:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Předchozí pracovní zkušenost na obdobné pozici
  • Uživatelskou znalost MS Office 365
  • Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni (denní využití)
  • Dobré organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, pečlivost a spolehlivost

Proč se k nám přidat?

  • Jsme tým lidí, které jejich práce baví
  • Pracujeme pro úspěšnou mezinárodní společnost
  • Vítáme proaktivitu a nové nápady
  • Nabízíme pestrou práci
  • Poskytujeme zajímavý balíček benefitů

Zaujali jsme vás? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis.