ASISSTENTKA/ASISTENT ADMINISTRATIVY PRO VÝZNAMNOU ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ
O pozici
Pracovní nabídka
Sokol, Novák, Trojan, Doleček a partneři, advokátní kancelář, s.r.o. hledá do svého týmu posilu na administrativní pozici.
Staňte se naší kolegyní či naším kolegou a doplňte náš tým na pozici:
ASISTENTKA / ASISTENT
Náplň práce:
- administrativní podpora kanceláře (zpracovávání korespondence, příprava podkladů, formátování dokumentů na pokročilé úrovni, správa diářů, vedení ověřovacích knih, konverze dokumentů, sledování insolvenčních řízení, výpisy z katastru nemovitostí apod.)
- správa spisů, sledování lhůt a jejich evidence, zakládání a archivace dokumentů
- vedení a administrace datových schránek
- koordinace dalších administrativních činností v týmu
Nabízíme Vám:
- zázemí renomované advokátní kanceláře
- moderní kancelářské prostory s vynikající dopravní dostupností (stanice metra Pankrác)
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
- atraktivní finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
Očekáváme od Vás:
- pokročilou znalost práce na PC – MS Office - zejména Word, Excel, PowerPoint, Outlook
- pečlivost, smysl pro zodpovědnost
- organizační a komunikační schopnosti, časovou flexibilitu a aktivní přístup
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- zkušenosti z prostředí advokátní kanceláře výhodou
Hledáme rozhodnou a samostatnou osobu, která umí pracovat na více úkolech zároveň, nebojí se zodpovědnosti.
Nabízíme Vám:
- mobilní telefon,
- stravenkový paušál
- Multisport karta,
- teambuilding,
- občerstvení na pracovišti,
- možnost bonusu,
- 5 týdnů dovolené
- jazykové kurzy atd.
Pokud Vás pozice zaujala, prosím, neváhejte nás kontaktovat.
Těšíme se na Vás!