Provozní manager ve Vile na Landeku

Nabízím práci
Jméno/Firma
Vila na Landeku s.r.o.
Pracoviště
Na Landeku 264, Ostrava
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Cestovní ruch a ubytování
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Kdo jsme?

Vila na Landeku – stylový boutique penzion s prvorepublikovým šarmem a krásným parkem. Od roku 2018 se specializujeme na pořádání svateb a eventů. Nyní hledáme energického provozního manažera, který se s nadšením zapojí do organizace a provozu!

Co tě čeká?

  • Vedení denního provozu penzionu – práce se systémem Previo, Booking, Airbnb, Amazing Places
  • Správa ubytování – příprava snídaní, zajištění personálu na úklid a opravy, kontrola kvality služeb
  • Organizace soukromých a firemních eventů (především svateb) od plánování po realizaci
  • Rozjezd a organizace kulturních akcí pro veřejnost
  • Zajišťování personálu na eventy
  • Komunikace s klienty – emaily, telefonáty, osobní schůzky
  • Marketingová propagace vily na sociálních sítích
  • Tvorba textů a obsahu pro různé účely – emaily, žádosti o dotace na akce, manuály

Co od tebe požadujeme?

  • Energii a tah na bránu
  • Schopnost dotahovat úkoly od A do Z
  • Klidnou hlavu při řešení problémů a nenadálých situací
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Skvělé organizační dovednosti
  • Ochotu být na příjmu i mimo běžnou pracovní dobu kvůli komunikaci s hosty
  • Častou práci o víkendu (svatby, akce), volno během týdne
  • Vynikající time management a schopnost koordinace více projektů současně
  • Pečlivost, důslednost, kreativitu
  • Dobré estetické cítění a smysl pro detail (zkušenost s floristikou výhodou)
  • Řidičský průkaz sk. B + vlastní auto
  • Angličtinu na bezproblémové komunikativní úrovni (středně pokročilá a vyšší), další jazyky (polština, němčina, ruština) výhodou
  • Dobrou uživatelskou znalost Microsoft Word, Excel, Google Calendar, Gmail, Canva, Instagram, Facebook

Co ti za to můžeme nabídnout?

  • Budeš součástí mladého energického rodinného kolektivu
  • Dobře finančně ohodnocenou práci s provizním podílem na výdělcích
  • Časovou flexibilitu – pracovní dobu si můžeš řídit dle sebe podle chodu provozu
  • Zajímavou a pestrou práci s možností seberealizace
  • Příležitost realizovat své nápady
  • Setkání se spoustou zajímavých a inspirativních lidí
  • Firemní benefity – telefon s tarifem, notebook, vzdělávací kurzy, školení
  • Možnost občasné práce z domova, proplacené přesčasy

Co bychom uvítali?

  • Dobrý vztah k malým dětem
  • Zkušenosti s pořádáním kulturních či jiných akcí
  • Zkušenost s vedením a prací s lidmi
  • Zkušenosti s prací v hotelnictví
  • Copywriting
  • Marketingové znalosti a dovednosti
  • Vztah k dekoracím, designu a floristice

Pokud tě naše pracovní nabídka oslovila, pošli svůj životopis. Nastoupit můžeš co nejdříve.