Správce rozpočtu v Digitální a informační agentuře, Odbor ekonomický (ID 30102587)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Digitální a informační agentura
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 8. 2025

O pozici

Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici správce rozpočtu v Digitální a informační agentuře, Odbor ekonomický (ID 30102587). Náplní vaší práce bude příprava podkladů pro návrhy rozpočtů a střednědobé výhledy, státních závěrečných účtů a dalších podkladů v rámci finančního řízení Digitální a informační agentury, koordinace investičních záměrů a projektů spolufinancovaných z fondů EU a jiných finančních mechanismů či metodická podpora zaměstnanců odboru ekonomického.

Přidejte se do našeho týmu a buďte jeho nedílnou součástí!

Místo: Praha

Typ poměru:  Služební poměr na dobu neurčitou

Plat: 14. platová třída

Typ úvazku: Plný úvazek

Nástup: od 15. září 2025

Základní informace

Praha 28. července 2025, č.j.: DIA-14493-2/PERS-2025

Ředitel Digitální a informační agentury, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo správce rozpočtu v Digitální a informační agentuře, Odbor ekonomický (se služebním působištěm Praze, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3.)

Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: 1 Finance

Činnosti na služebním místě

  • příprava podkladů pro návrhy rozpočtů a střednědobé výhledy, státních závěrečných účtů a dalších podkladů v rámci finančního řízení Digitální a informační agentury,

  • koordinace investičních záměrů a projektů spolufinancovaných z fondů EU a jiných finančních mechanismů,

  • metodické řízení rozpočtu,

  • metodické řízení finanční kontroly,

  • zpracování vnitřních předpisů v kompetenci odboru ekonomického a s tím spojené nastavení vnitřních procesů,

  • metodická podpora zaměstnanců odboru ekonomického,

  • odesílání účetních výkazů do Centrálního systému účetních informací státu,

  • připomínkování vnitřních předpisů,

  • připomínkování právních předpisů, které se týkají odboru ekonomického,

  • spolupráce na nastavení ekonomického systému a práce v něm.

Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k Zákonu o státní službě do 14. platové třídy.

Platový tarif

  • Státnímu zaměstnanci/státní zaměstnankyni přísluší platový tarif od 36 240 Kč do 52 930 Kč.

  • Státní zaměstnanec/státní zaměstnankyně se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).

Osobní příplatek

  • Rozpětí od 7 940 Kč do 13 233  odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.

  • Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance/státní zaměstnankyni za jeho/její znalosti, dovednosti, a především za jeho/její výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci/státní zaměstnankyni přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec/státní zaměstnankyně vykonává službu.

Podmínky výkonu služby

  • Místo výkonu služby je Praha.

  • Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.

  • Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

  • Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 15. září 2025.

  • Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra.

  • Osvědčovací doba se stanoví každému státnímu zaměstnanci při zařazení na jiné služební místo v jiné služebním úřadě a bez rozdílu, zda se jedná o služební poměr na dobu určitou nebo dobu neurčitou. Délka osvědčovací doby činí 3 měsíce a prodlužuje se o dobu celodenních překážek ve službě (např. nemoc), pro které státní zaměstnanec nekoná službu v průběhu osvědčovací doby, a o dobu celodenní dovolené. Zařazení na jiné služební místo v jiném služebním úřadě, pro které byla stanovena osvědčovací doba, zaniká zrušením v osvědčovací době služebním orgánem z jakéhokoliv důvodu nebo bez uvedení důvodu, a to dnem doručení písemného oznámení o zrušení zařazení, není-li v oznámení uveden den pozdější.

Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo představeného nebo žádosti o zařazení na služební místo představeného (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 18. srpna 2025 tj. v této lhůtě

  • podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@dia.gov.cz,

  • podané prostřednictvím datové schránky yukd8p7,

  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Digitální a informační agentura, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3, nebo

  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Formulář žádosti je k dispozici ke stažení na našem webu.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo správce rozpočtu, Odbor ekonomický v Digitální a informační agentuře, čj. DIA-14493-2/PERS-2025“.

Další povinné přílohy

  • strukturovaný profesní životopis;

    • V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká.

    • Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.

  • motivační dopis.

Ostatní informace a kontakty

Digitální a informační agentura podporuje rovnost žen a mužů, a proto je vítán zájem žadatelek i žadatelů o účast ve výběrovém řízení.

Pokud máte dotazy nebo potřebujete více informací, neváhejte nás kontaktovat.

Informace k vykonávaným činnostem na služebním místě poskytne:

  • Mgr. Jana Jirků

  • Tel.: +420 771 505 845

  • E-mail: jana.jirku@dia.gov.cz

Informace k výběrovému řízení poskytne:

  • Bc. Kateřina Bulušková

  • Tel: +420 733 135 636

  • E-mail: katerina.buluskova@dia.gov.cz

Údaje o pohovoru a písemné zkoušce

Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.

Poučení služebního orgánu

Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 a 12 zákona o státní službě:

V průběhu výběrového řízení se žadateli, který není státním zaměstnancem, doručuje na místě, popřípadě do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Žadatelům z řad státních zaměstnanců se doručuje na místě, popřípadě prostřednictvím elektronického nástroje, a není-li to možné, prostřednictvím datové schránky. Nemá-li státní zaměstnanec datovou schránku zřízenu, doručuje se mu na elektronickou adresu pro doručování (e-mail). Pokud žadatel/ka v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho/její žádost vyřazena. Písemnost doručovaná žadateli/žadatelce ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručena okamžikem, kdy její převzetí žadatel/ka potvrdí. Jestliže žadatel/ka její převzetí nepotvrdí ve lhůtě 5 dnů od jejího odeslání na adresu elektronické pošty, považuje se písemnost za doručenou pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána (pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná). Pokud nebude možno písemnost doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se písemnost jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že písemnost bude doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána. V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.

Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:

Výběrová komise může provést s žadatelem/žadatelkou pohovor v náhradním termínu na jeho/její požádání, pokud provedení pohovoru v náhradním termínu nebrání řádnému plnění úkolů služebního úřadu.

Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel/ka, který/která splňuje předpoklady a požadavky stanovené zákonem podle § 25 odst. 1 a 3 zákona o státní službě:

a) je státním občanem/státní občankou České republiky, občanem/občankou jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

b) dosáhl/a věku 18 let,

c) je plně svéprávný/svéprávná,

d) je bezúhonný/bezúhonná,

e) dosáhl/a vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu

f) má potřebnou zdravotní způsobilost,

g) má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky.

Žadatel/ka je povinen/a splnění základních předpokladů uvedených v písmenech a), b) a e) doložit příslušnými listinami, při podání žádosti lze místo předložení originálu listiny doložit pouze její kopii nebo čestným prohlášením, které je součástí formuláře žádosti. Originál nebo úředně ověřenou kopii listiny žadatel/ka předloží nejpozději před konáním pohovoru (§ 26 odst. 1 zákona o státní službě).