Vedoucí oddělení veřejných zakázek odboru kanceláře tajemníka Magistrátu města Jihlavy

Nabízím práci
Jméno/Firma
Magistrát města Jihlava
Pracoviště
Jihlava
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 8. 2025

O pozici

Odbor Kancelář tajemníka | Oddělení veřejných zakázek

Charakteristika pozice

Odbor kanceláře tajemníka hledá dynamického a zkušeného odborníka na pozici vedoucího oddělení veřejných zakázek. V této klíčové roli budete zodpovědní za strategické řízení veřejných zakázek, zajištění transparentnosti, efektivity a dodržování zákonných postupů při nakládání s veřejnými prostředky. Pokud máte zkušenosti v oblasti veřejných zakázek a dovednosti potřebné pro vedení týmu, tato pozice vám nabízí šanci ovlivnit fungování klíčových projektů města a rozvíjet moderní praxi v oblasti zadávání veřejných zakázek.

Informace k pozici

  • Místo výkonu práce: Jihlava

  • Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou

  • Předpokládaný termín nástupu: dle domluvy

  • Ohodnocení: platová třída 12 podle platných právních předpisů

Předpoklady:

  • vzdělání: vysokoškolské vzdělání (magisterský nebo bakalářský studijní program), právní zaměření výhodou ne však podmínkou

  • dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka

  • možnost vysílání na pracovní cesty, pracovní úvazek 40 hod. týdně (pondělí a středa do 17.00 hod.)

Požadavky:

  • samostatnost při řešení problémů

  • analytické a organizační schopnosti 

  • vysoké pracovní nasazení

  • schopnost týmové spolupráce, důslednost, komunikativnost

Výhodou:

  • znalost zákona o zadávání veřejných zakázek 

  • schopnost administrativně zajišťovat úkony zadávacího řízení veřejných zakázek podlimitních a nadlimitních dle zákona o zadávání veřejných zakázek

  • schopnost orientace v zadávací dokumentaci 

  • zkušenost s vedením malého týmu

  • přehled o veřejné správě

Nabízíme:

  • detailní zaučení a veškerou podporu při zapracování

  • zázemí stabilní organizace v dynamickém týmu

  • kurzy anglického jazyka

  • pružná pracovní doba s občasnou možností homeoffice

  • podpora profesního a osobního růstu

  • 25 dnů dovolené

  • 3 dny zdravotního volna (Sick day)

  • stravenky ve výši 150 korun

  • možnost ubytování

  • Benefit Plus karta a další zaměstnanecké výhody

Odevzdání přihlášky

Písemnou přihlášku do výběrového řízení vyplňte zde: PŘIHLÁŠKA a včetně povinných příloh s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obálce doručte osobně nebo poštou na oddělení personalistiky a mezd nebo podatelnu Magistrátu města Jihlavy, Masarykovo nám. 1, PSČ 586 01 Jihlava nejpozději 18. srpna 2025 do 12:00 hod.