Zpracování objednávek (Administrativa Customer Service)
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Hledáme do sídla firmy v Čestlicích pracovnici/pracovníka na pozici v servisním oddělení, jejíž náplní je práce s databází zakázek a kontakt se stávajícími zákazníky. Pracovní dovednosti by měly odpovídat primárně (ne však výhradně) této náplni práce:
Práce v systému SAP (verze S4HANA).
Oslovování zákazníků prostřednictvím telefonu/e-mailu ohledně stavu provedených instalací a nabídky jejich výměny či servisu
Přímá spolupráce s obchodním, servisním a technickým oddělením na nových zakázkách
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Středoškolské vzdělání
Práce s PC (Microsoft Office), rychlá orientace v ERP systému
Znalost angličtiny na alespoň pasivní úrovni
Vysoká pečlivost a pracovní hbitost
Schopnost identifikovat pracovní priority a procesní nadhled
Komunikativnost na externí i interní úrovni
Sympatické, profesionální a pozitivní vystupování směrem k zákazníkům i kolegům
Výhodou bude
Zkušenost na podobné pracovní pozici a s prací se systémem SAP
Vzdělání technického směru (strojírenství, stavebnictví) nebo praxe v technickém oboru
Co vám můžeme nabídnout
Pracovní poměr na dobu neurčitou vč. možnosti částečné práce z domova
Velmi dobré finanční ohodnocení
Nadstandardní paleta zaměstnaneckých benefitů: 6 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, finanční příspěvek na stravu, příspěvek na penzijní pojištění
Unikátní a silnou firemní kulturu světové firmy
Nástup možný od září 2025.