Referent/Referentka veřejných zakázek a nákupů

Nabízím práci
Jméno/Firma
České vysoké učení technické v Praze
Pracoviště
Thákurova 2700/9, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
6. 8. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Koho hledáme:

Hledáme posilu do týmu, která vyniká v odborných znalostech v oblasti veřejných zakázek a veřejného nakupování i v komunikaci a mezilidských dovednostech a dokáže efektivně
komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních. Ideální kandidát by měla být organizačně zdatná osoba, schopná zvládat více úkolů najednou, se znalostí právních předpisů a praxí
v oblasti veřejných zakázek a nákupů.

Co bude vaší pracovní náplní:

• příprava veřejných zakázek (zadávací dokumentace a návrhů smluv) dle zákona č.
134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek se zaměřením na IT oblast (HW, SW, služby),
• spolupráce s katedrami i oddělením fakulty při tvorbě zadávací dokumentace a návrhů
smluv,
• kontrola souladu připravovaných zakázek s finančním plánem, interními pravidly,
právními předpisy k finanční řídicí kontrole ve veřejné správě a platnými právními
předpisy,
• konzultace v oblasti veřejných zakázek poskytované zaměstnancům fakulty,
rozhodování o režimu nákupu,
• konzultace a pomoc pro řešitele projektů a vedoucí kateder a oddělení při přípravě
věcné náplně veřejné zakázky včetně popisu společenské a environmentální
odpovědnosti,
• metodická podpora oddělení veřejných zakázek a nákupů,
• zpracování právních rozborů, stanovisek, posouzení, doporučení a analýz,
• kontrolní činnost v rámci agendy veřejných zakázek na úrovni fakulty,
• zpracování rozhodnutí o námitkách k jednotlivým veřejným zakázkám,
• ve spolupráci s tajemníkem fakulty organizace školení a vzdělávání zaměstnanců v 
oblasti veřejného nakupování,
• ve spolupráci s tajemníkem fakulty aktualizace/ příprava vnitřních norem (směrnic a 
metodických pokynů) v oblasti veřejných zakázek a nákupů.

Jak si vás představujeme:

• VŠ vzdělání (ideálně právní nebo právně-ekonomické),
• praxe v oblasti veřejných zakázek minimálně 3 roky (výhodou v IT oblasti),
• dobrá znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a související právní
úpravy,
• zkušenosti s přípravou smluvní dokumentace, orientace v IT terminologii výhodou,
• analytické myšlení a smysl pro detail,
• výborná znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího,
• znalost nástrojů MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams),
• komunikační, organizační schopnosti, pečlivost a proaktivita,
• samostatnost a zodpovědnost v rámci zadaných úkolů,
• schopnost práce v týmu.

Výhodou je:

• znalost procesů finanční řídicí kontroly ve veřejnoprávní organizaci a souvisejících
právních předpisů,
• orientace v oblasti tuzemských dotačních programů (Operační programy, dotační
programy MŠMT, MPO, MV a dalších resortů) a dotačních programů EU.

Co nabízíme my:

• práci na plný pracovní úvazek,
• pracovní poměr na dobu určitou po dobu jednoho roku s výhledem dlouhodobé
spolupráce a prodloužení na dobu neurčitou,
• pracoviště v univerzitním Kampusu Dejvice – v blízkosti stanice metra Dejvická,
• 6 týdnů dovolené,
• přátelské prostředí moderní fakulty, která se věnuje dynamicky se rozvíjejícímu oboru
informatika,
• příspěvek na stravování, služební notebook, služební mobilní telefon,
• možnost po dohodě pracovat z domova (max.3 dny v měsíci),
• odměňování dle vnitřního mzdového předpisu ČVUT https://www.cvut.cz/vnitrni
predpisy#mzp a individuální osobní příplatek,
• jazykové kurzy, univerzitní školka a škola, možnost využívat sportovní a rekreační
zařízení ČVUT nebo vzdělávací kurzy,
• možnost parkování v garáži za zvýhodněnou cenu,
• možnost získat kartu MultiSport za zvýhodněnou měsíční cenu,
• možnost získat příspěvek zaměstnavatele na produkty spoření na stáří (nárok vzniká za
podmínky trvání pracovního poměru minimálně 1 rok).