Výběrové řízení: vedoucí oddělení správy dopravy a pozemních komunikací odboru dopravy
O pozici
Tajemnice Magistrátu města Třince vyhlašuje výběrové řízení č. 13/2025 na obsazení pracovního místa: Vedoucí oddělení správy dopravy a pozemních komunikací odboru dopravy. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 13/2025 do 27. 8. 2025 do 17:00 hodin.
Místo výkonu práce: statutární město Třinec
Zařazení: úředník zákon č. 312/2002 Sb.)
Platové zařazení: 11. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalář. studijním programu
Pracovní poměr: doba neurčitá
Charakteristika vykonávané práce: Koordinace činností oddělení správy dopravy a pozemních komunikací odboru dopravy, koordinace, usměrňování a kontrola oddělení. Výkon samosprávných činností oddělení. Koordinace výkonu silničního správního úřadu. Koordinace a posuzování záměrů a činností, které mohou ovlivnit provoz drah, drážní dopravu, ochranné pásmo dráhy nebo ohrožení dráhy.
Platové podmínky: Platová třída 11. - základní platový tarif od 33.280 Kč (zaručený plat) + příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce.
Nabízíme:
Stabilní zaměstnání
Pružnou pracovní dobu,
5 týdnů dovolené,
4 dny indispozičního volna,
možnost vzdělávání se,
příspěvek na stravování,
příspěvek na penzijní připojištění,
věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
občan ČR, EU nebo státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě cizinec s trvalým pobytem v ČR,
dosažení věku 18 let,
plná svéprávnost,
bezúhonnost,
ovládat český jazyk,
splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem,
výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 413/2024 Sb.
Jiné požadavky:
organizační a řídící schopnosti, komunikační dovednosti, schopnost týmové práce, schopnost samostatného jednání a rozhodování, spolehlivost, odpovědnost, flexibilita,
znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy,
výhodou praxe v oboru doprava, praxe ve veřejné správě, praxe na vedoucí pozici,
znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL,
řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského vozidla při pracovních cestách).
Náležitosti přihlášky:
jméno, příjmení, titul,
datum a místo narození,
státní příslušnost,
místo trvalého pobytu,
druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství (u cizince též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu),
datum a podpis uchazeče,
telefon/e-mail (dobrovolný údaj k snadnější komunikaci v rámci daného výběrového řízení).
Přílohy přihlášky
dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.
profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu,
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem.
Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Předpokládaný nástup: Od 01.01.2026.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 13/2025 do 27.08.2025 do 17:00 hodin na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj ) nebo e-mailem (podatelna@trinecko.cz). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Předpokládané datum konání výběrového řízení 03.09.2025.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise.
Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
V Třinci dne 04.08.2025
Mgr. Jana Fojcik Gawlasová v. r.
tajemnice magistrátu