Customer Success Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Bateria Slaný CZ, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
9. 8. 2025

O pozici

Vaším úkolem bude podpořit marketingové aktivity, poskytovat špičkový zákaznický servis a aktivně se podílet na prodeji našich produktů. Zároveň budete mít možnost se podílet na vytváření a rozvoji naší zákaznické databáze a logistických procesů.

Středobodem Vašich aktivit budou klienti a jeho rozvoj, nejen v obchodu s námi, ale i v chápání světa energií. Od Marketingových aktivit, edukace, komunikaci či nastavování nákupních procesů, vše za účelem dlouhodobé spokojenosti a prosperity klienta. 

Náplň práce:

  • realizace a zpracování audiovizuálních a fotografických materiálů, spolupráce s marketingovým týmem

  • řešení dotazů a problémů zákazníků telefonicky i osobně, poskytování konzultací a poradenství

  • vyhledávání a oslovování nových zákazníků, spolupráce na prodejních strategiích

  • správa zákaznické databáze - aktualizace a údržba zákaznických profilů, provádění analýz zákaznických dat

  • komunikace se zákazníky - pravidelná komunikace prostřednictvím emailu, telefonu, sociálních médií a osobních setkání

  • kontrola objednávek - sledování stavu objednávek, zajištění včasného zpracování a doručení

  • správné zadávání objednávek do interního systému a spolupráce na zlepšování procesů

  • kontrola plateb a fakturace -sledování plateb, zajištění včasné fakturace a řešení případných problémů

  • zodpovídání technických dotazů zákazníků, spolupráce s technickým týmem

  • efektivní koordinace dopravy a výdeje zboží, komunikace s dopravci

  • přijímání a vyřizování reklamací zákazníků, analýza příčin a implementace preventivních opatření

  • organizace a správa firemní dokumentace, implementace digitálních archivačních systémů

Naše požadavky:

  • předchozí zkušenost na obdobné pozici vítána

  • velkou výhodou je zkušenost v oblasti prodeje a marketingu, se specializací na baterie, akumulátory anebo další technicky příbuzné obory

  • výborné komunikační a organizační schopnosti

  • schopnost pracovat samostatně i v týmu

  • aktivní přístup k řešení problémů

  • znalost práce s počítačem a kancelářskými nástroji

  • znalost AJ na komunikativní úrovni

Zaujala vás pozice? Pošlete nám CV na business@bateria.cz